متاسفانه بازم زیرساخت های رژیم صهیونی نابود نشد .چرا نیروگاه پالایشگاه و بندر رو نمیزنیم تا در اشغالگری و جنایت دچار مشکل جدی و اساسی بشه ؟منتظریم اگر جواب جواب ما به جنایتش در خاک ما رو داد بعد زیر ساخت هاش رو بزنیم ؟!این چه راهبردی اخه ؟! 😐😒
📽سرلشکر باقری: اگر رژیم صهیونیستی کنترل نشود مجبور میشویم تمام زیر ساخت هایش را بزنیم!#اقتدار_ایران#اسرائیل_غاصب4 MB
