درباره رهبر شهیدم همینو گفتید
@Mje_ir10 April 2026💥در زمان شهادت رهبری هم فرمودید ، مطلع عرض میکنم که رهبری در سلامت کامل به سر میبرند 😏❌️بخاطر حرف شما با لشگری از سایبری های اینترنشنال بحث کردم و بعد فهمیدم هیچ اطلاعی نداشتین و دروغ بیان کردین ❕️😓😓
@samira39210 April 2026Replying toدر هر صورت این آخرین فرصته آقایان مذاکره کننده ست اگر افتضاحی مثل برجام رو به بار بیارند ما مردم در میدان خواهیم بود تا محاکمه آقایان، اینبار مثل قبل نیست.
@user17755798635710 April 2026Replying toایتا بنده فعال نمیشه هرچیزی هست اینجا بذارید قابل مشاهده باشه
@unknownism10 April 2026Replying toفکر کنید ترامپ یا ... یک ماه و نیم پیدایشان نشود و فقط پیام رد و بدل کنند و پیامهایشان در تلویزیون خوانده شود. سوژه ی تمام دنیا خواهد شد. ...من به عنوان یک ایرانی برایم سوال است و نگرانم، یعنی حتی خواندن پیام برای رهبری، جانش را به خطر میاندازد؟؟(البته اگر در سلامت کامل هستند)
@yazdanparast_6810 April 2026Replying toاصل رو ول کردید چسبیدید به اینکه آیا مذاکره با رهبر هماهنگ بوده یا نبوده؟!مذاکره با آمريکا و اسرائيل هیچ وقت مقبولِ ولیّ جامعه نبوده. نه خمینی نه خامنهای و نه رهبر فعلی(حفظهالله).چیزی که درعمل اتفاق میفته بخاطر بیوفایی یا انفعال جامعه نسبت به میل و خواستهی قلبی امامشون هست.
@Sinajahani10 April 2026Replying toآخرین باری که فرمودید رهبری در سلامت کامل هستند بیش از دوازده ساعت از شهادت ایشون گذشته بود این مواضع بسیار به اعتماد ها آسیب میزنه ایشالا ایشون در سلامت هستن ولی شما تریبون گل و بلبل کشور نیستید به جای این روی نقاط ضعف، بازدارندگی ما و اینکه چرا محاسبه دشمن تغییر نکرده و باز خسارت خوردیم بگید
@Meysam1irani10 April 2026Replying toمشخصا شرایط یکی نیستبله دشمن همان دشمن است اما این سمت ماجرا خیردر برجام، روحانی ظریف را فرستاده بود که هرطور شده یک توافق با کدخدا کند و برگردداو کلید نشان داده بود و محکوم به توافق با آمریکا بود؛اینبار رهبری دارد قالیباف را میفرستد و هیچ اشتیاق و ذوقی برای توافق با شیطان وجود ندارد ...
@Rezakhosravani10 April 2026Replying toکسانی داخل دولت که این آتش بس و مذاکره رو راه انداختین شما موفق به دو دستگی انداختن توی جمعیت عظیم از ایمان و اسلام شدین که احتمالا حتی در زمان پیامبر همچین جمعیتی با این اتحاد و قدرت وجود نداشته من حس میکنم عاقبت شما خیلی بدتر از بدترین افراد در تمام بشریت باشه! جوری که یزید از شما برائت بجوئه
@shahidhosein313o10 April 2026Replying toلطفااین حرفاتون روبکنین تومغز طرفدارانتون که دارن خلاف حرف های شماوآقای نبویان ورهبرجامعه درموردمسئولین لجن پراکنی میکنن
@user17751707358110 April 2026Replying toلبنان همان ایران هستبرخلاف بسیاری پاره های تن ایران که به دشمنی وخنجرزدن به ایران کمر بستن،یعنی⬅️ پسرکو نداردنشان ازپدر/توبیگانه خوانش نخوانش پسرلبنان درکنارایران وحامی وهمراه ایران بودازفرهنگ ایرانی،شیعی،جوانمردی بدورهست تنهاگذاشتن لبنان
@user17142558872910 April 2026در هیچ کجای پیام رهبر انقلاب ، تأیید و تعبیر آتش بس نیامده ، اما با ذکر ب فرض ... مشخص میکند که عقیده شخص ایشان بر سکوت نظامی نبوده و معتقد به زمان مناسب نبوده اند !احتمالا ایشان هم میخواهند اتمام حجت باشد برای برخیها که مصر بر مذاکره بیموقعند و حتی از عاشورا هم مذاکره برداشت میکنند!
@user17751599657210 April 2026Replying toبالاخره آتش بس نقض شد یا نه؟مگه رئیس شما نگفت «وقت رو به اتمام است»؟ چی شد پس؟لبنان جز آتش بست نبوده؟سالهای قبل هم که همه چیز را به رهبرشهید نسبت میداند، ایشان میفرمودند که «حرف من را از خود من بشنوید»الآن لبنانی ها میگن ایران ما را رها کرده!!!
@user17183959712910 April 2026Replying toسلام . ممنون . در کنار اطلاع رسانی ، اقدام عاجل جهت خنثی سازی فتنه گران ، ضروری به نظر میرسد .
@Abolfazl_Ghanbari10 April 2026رفتن تیم مذاکره به پاکستان، زمانی که امریکا میگوید ده بند مورد نظر ایران در سطل اشغال است، چه معنایی دارد؟ سر چه چیزی میخواهید بروید مذاکره کنید وقتی قبل از رفتن میگوید هیچ کدام از ده بند مورد ارایه ایران را قبول ندارند!؟!؟
@MReza_Sani10 April 2026Replying toعجب..!شما جزو کدوم دسته این؟حمید رسایی و مذاکره!! یا للعجب!!2 MB