اینم فیلمشسعی کنید به این خزعبلات بها ندید
12 MB
@Rayeheh140315 June 2026Replying to andandتشکر از شما، یه سؤال دارم ببخشید پس این آقا کی هستن؟ می دونیم که شعام دو تا نماینده رهبر دارهیکیش دبیر شعامه، که دبیر الان ذوالقدره یکی هم به انتخاب رهبر که جلیلی هستشاینجا به صراحت می گن علی باقری کنی نماینده رهبر در شعامنظر شما چیه؟2 MB
@AmirrezaA115 June 2026Replying to andandجالبه که خودشون تکذیب کردن بعد شما به همون متن استناد میکنینطبق قانون دبیر شورای عالی امنیت ملی توسط رئیس جمهور انتخاب میشه ولی حق رای نداره رهبر شهید زمانی که دبیر انتخاب میشده اون رو جدا گانه به عنوان نماینده شون انتخاب میکردن تا حق رای داشته باشه و در واقع کفه ترازو به سمت دولت سنگینی میکرده
@Rayeheh140315 June 2026Replying to andandببخشید بازم سوالتو اون کلیپ شبکه افق ما فقط صدا رو داریماما تو این کلیپ به صراحت می گهاما چرا نمی گه من اشتباه کردم و صحیحش رو بگه؟بالاخره ایشون خودشون این اشتباه رو کردن، و باعث انتشار خبر کذب شدنبه نظر شما برنامه ریزی نبوده؟نباید می گفت من اشتباه گفتم؟درحالیکه تقصیر رو از خودشون برمی دارن
@AmirrezaA115 June 2026Replying to andandایشون که نگفتن آقای جلیلی برکنار شده فقط گفتن آقای باقری نماینده رهبری هستن که بنده نمیدونم خبرش درسته یا نه بقیه از این حرف ایشون نتیجه گرفتن که پس آقای جلیلی بر کنار شدهاما میگم این خبر دلیل نمیشه که آقای جلیلی نباشن خود آقای ابراهیم پور هم تکذیب کردن
@Rayeheh140316 June 2026Replying to andandوقتی می گه باقری کنی نماینده رهبر در شعام، مفهوم مشخصه. چون سه تا نماینده رهبر در شعام که نداریم، دو تا داریمپس این خبر رو دشمن پخش نکرد. خودشون پخش کردن و باید بابت این شایعه ای که خودشون پخش کردن عذرخواهی می کرد، نه اینکه بگه کار دشمن بوده
@AmirrezaA116 June 2026Replying to andandشما بنای بر نپذیرفتن دارید بنده حرفم اینه که با فرض اینکه آقای ابراهیم پور فرد مطلعی باشن و حرفشون درست باشه وقتی گفتن آقای باقری نمایده هستن و برکناری آقای جلیلی رو تکذیب کردن طبق قانون کاملا منطقی و قانونیه که هر دوشون نماینده باشن نمیشه ما اون حرفی رو که دوست داریم از ایشون بپذیریم و حرفی رو که
@Rayeheh140317 June 2026Replying to andandزیاد مساله مهمی هم نیست که سرش دلخوری پیش بیادحالا آقای جلیلی تو شعام باشن یا نباشن، چندان تاثیری در تصمیم گیری های کشور ندارنفقط با توجه به کلیپ برام سوال پیش اومد که پرسیدمممنون🌷
@AmirrezaA117 June 2026Replying to andandزنده باشید بنده صرفا بر اساس اخباری که در دست رس هم همه هست نتیجه گیری کردم و استدلالم رو بریان کردم ولی این حرفتون رو قبول دارم که چون بیشتر اعضای شورا از تیم دولت هستن تقریبا نظرات دولت تصویب میشه
@Rayeheh140317 June 2026Replying to andandحالا یه مطلب دیگه به ذهنم رسیدچرا باید اقای جلیلی در جایی بمونه که اثرگزاری نداره و موندنشون مهر تایید بر مصوبات شعام می شه؟چرا به عنوان عدم تایید، از شعام خارج نمی شن؟وقتی یه مجموعه رو قبول نداریم و نمی تونیم در اون مجموعه موثر باشیم و شغل هم به حساب نمیاد، موندن چه فایده ای داره؟
@AmirrezaA117 June 2026Replying to andandکی گفته اقای جلیلی شورا رو قبول ندارهایشون که خودش نفرته۱۸ ساله نماینده رهبری هم هست و صلاح دید ایشون بودهضمنا قرار نیست همه اخبار شورا بیاد بیرون دلیل نمیشه که کاری نکنه قطعا میتونه توی جهت گیری ها اثر گذار باشه
@Rayeheh140318 June 2026Replying to andandاخرش نفهمیدیم شعام خوبه یا بد! باید منحل بشه یا نشه؟زیرمجموعه دولته یا یکی از ساختارهای نظام؟کسی که تاثیرگزاری در تصمیمات شورا نداره، چطور می تونه در جهت گیری اثر گزار باشه؟باور کنید صحبت ها درباره شعام خیلی ضد و نقیض شدنیه بار می گن جایگاه مهمه، یه بار می گن کار رفسنجانی بودهآدم گیج می شه
@AmirrezaA118 June 2026Replying to andandبنده در مورد نظر دیگران نظری ندارم به هر حال نظر رهبر انقلاب این بوده که ایشون تو شورا حضور داشته باشن ان شاالله شما هم از گیجی در بیاید
@Rayeheh140319 June 2026Replying to andandحالا خو متاسفانه می گن تو جلسه شورا هنگام رای گیری درباره تفاهم نامه هم حضور نداشتن
@AmirrezaA115 June 2026Replying to andandجالبه که خودشون تکذیب کردن بعد شما به همون متن استناد میکنینطبق قانون دبیر شورای عالی امنیت ملی توسط رئیس جمهور انتخاب میشه ولی حق رای نداره رهبر شهید زمانی که دبیر انتخاب میشده اون رو جدا گانه به عنوان نماینده شون انتخاب میکردن تا حق رای داشته باشه و در واقع کفه ترازو به سمت دولت سنگینی میکرده
@AmirrezaA115 June 2026این دلیل نمیشه حتما اقای ذوالقدر توسط رهبری به عنوان نماینده انتخاب شده باشن بنده هیچ خبری رو از این اتفاق نشنیدم
@Rayeheh140315 June 2026Replying to andandالان برا خیلی از مسیولیتی که شهید شدن، حکم جایگزین از سوی رهبر نداریمیعنی برای اون مسئولیت ها کسی رو انتخاب نکردن؟
@AmirrezaA115 June 2026Replying to andandنه منظورم اینه که معلوم نیست آقای ذوالقدر نماینده رهبری باشن شاید اقای باقری کنی نماینده شدن و اعلام نشده و اقای ذوالقدر هم صرفا دبیر هستن
@Rayeheh140316 June 2026Replying to andandچنین چیزی امکان ندارهدبیر حتما باید حکم نماینده رهبر داشته باشهشما به حکم نماینده رهبری آقای جلیلی مراجعه کنید، درسته با تاخیر هشت ماهه زده شده، اما بعد از هشت ماه حکم نماینده رهبر براشون زده شده✅
@saaz90178 June 2026سلام خدمت دوستان کلیپی را در اکانت ویراستی آقای ثابتی پخش کردم(مبنی بر مناظرهی آقای زادبر با یکی از مشاوران آقای قالیباف) که بعضی از بینندگان این کلیپ تذکر دادند که این شخص مشاور آقای قالیباف نیست اگر این حرف درست باشد همینجا از آقای قالیباف حلالیت طلبیده و عذرخواهی میکنمکلیپ آن مناظره2 MB
@Rayeheh14038 June 2026Replying toسلامیعنی شما ادمین آقای ثابتی هستید؟ یعنی این کلیپ رو در پیج آقای ثابتی منتشر کردید؟ اگر اینطور بوده، درستش اینه که این عذرخواهی رو از همون تریبون انجام بدیدنه مخفیانه و با اکانت شخصی خودتوناگر هم من اشتباه فهمیدم که لطفا توضیح بدید
@saaz90178 June 2026Replying toسلام خدمت شمانه ادمین ایشان نیستماگر دقت کرده باشید درواقع از همان تریبون یعنی صفحهٔ آقای ثابتی متن اصلاحی و عذرخواهیم را منتشر کردم
@user17301859909127 May 2026Replying to andببین چکار کردین که کار رو به اینجا رسوندین؟چقدر گفتیم به مسائل روز بپردازین از گیر دادن به جلیلی چیزی گیرتون نمیاد چون اصولا مخالفین با شما الان کاری به کار جلیلی ندارن انتخابات تموم شده..شما مصداق کامل منحرف کردن خط مطالبه گری هستید از کسانی که الان مسئولیت اجرایی دارن
@Rayeheh140327 May 2026Replying to andدرواقع کاری به جلیلی نداشته باشین وگرنه چنان فحش کش می شین که کسی جرأت نکنه اسم جلیلی رو بیاره؟آقای جلیلی برای ما به تقوا و دین و ایمان شناخته شده هستندرست نیست به اسم جلیلی از فحاشی این جماعت بی حیا حمایت کنیدحداقل به اسم جلیلی ننویسید
@user17301859909127 May 2026Replying to andکجای صحبتهای من حمایت از فحاشی بود؟انتقاد من از عملکرد جناب انصاریه که از بعد انتخابات به این دو قطبی سازی ادامه میدهند و دست بردار نیستن و با بغص شخصی مینویسند نه روشنگری
@Rayeheh140327 May 2026Replying to andحرف شما مستقیم یا غیر مستقیم، حمایت از فحاشیهبعد هم من خودم دو دور به جلیلی رای دادماما الان با این نحو برخورد طرفداران از ایشون شاکی شدمچرا راه انتقاد به عملکرد سکوت جلیلی رو می بندینخود جلیلی راضی به این بستن دهانها نیستاینها خودشون بیشترین خواهان انتقاد هستن
بیهیاهو Replied
@Sjd_k140124 May 2026@Taj_bandegi2این مدلی هم داریم، فحاشی از ما سراغ نداره اما خودش از توهین و فحاشی به مداح اهل بیت و مردم این کشور دریغ نمی کنه، و پیشاپیش مسدود می کنه #لشکر_فحاش
بیهیاهو Replied
@Sjd_k140118 May 2026فکر نمی کنی ۵ کیلو مرغ و گوشت برای یک هفته خیـــلی زیاده؟ مگه با حیوانات گوشتخوار مسابقه گوشت خوردن گذاشتید؟میوه چی خریدی که با ۵ کیلو گوشت و مرغ شده ۱۴ محقوقت چقدره که می تونی در ماه ۵۶ م فقط گوشت و مرغ و میوه بخری، بخوری و ناله کنی تا مردم رو از نظام دلسرد کنی؟ @Radman_mt
@Rayeheh140319 May 2026Replying to andیااااا علی! یعنی اینا ماهیانه ۲٠ کیلو گوشت و مرغ می خورن؟🙄🙄تازه هنوز ماهی رو نگفته دو تا کیسه میوه بوده یا دو تا گونی بزرگ میوهاینا مگه گاون که این همه می تونن بخورن؟مگه چقدر درآمدشونه که این همه می تونن ولخرجی کنن؟
بیهیاهو Replied
@Rouhollahnejabat9 May 2026وزیر امور خارجه: هر زمان که یک راهحل دیپلماتیک روی میز قرار میگیرد، ایالات متحده به یک ماجراجویی نظامی رو میآورد.آقای عراقچی لطفا توجه کنید!این رفتار آمریکاییها نشان میدهد که آنها هرنوع کنش دیپلماتیک را فارغ از محتوای آن به عنوان نشانهی ضعف تعبیر میکنند و در پی چنین برداشتی از تجاوز دست ب…Show more
@Rayeheh14039 May 2026Replying toاز شما دعوت نکردن تو شعام اظهار نظر کنید و اطلاعات و نظراتتون رو با فرماندهان حاضر در شعام به اشتراک بذارید!؟
بیهیاهو Replied
@Rayeheh14039 May 2026Replying to andپس چرا مسدودتون کردن؟ فکر نمی کردم ایشون کسی رو مسدود کننچون نماینده مردم هستن
بیهیاهو Replied
@Candle28 April 2026Replying to andاینکه جمهوری اسلامی اجازه میده بیشتر تقلا کنن کار خوبیه بعدا میفهمید چرا
بیهیاهو Replied
@Sjd_k140122 April 2026Replying to and 9 othersاین دیگه کدوم پرستوییه که خودشو ژاپنی جا زده، داره فحاشی می کنهفکر کرده مردم احمقنخانم پرستو! ادبیاتت نشون می ده کی و چکاره هستیگزارش بزنید این دروغگوی منافق را که دنبال تفرقه افکنی در شرایط جنگیست@user177517203760
@Sjd_k140122 April 2026Replying to and 9 othersاین دیگه کدوم پرستوییه که خودشو ژاپنی جا زده، داره فحاشی می کنهفکر کرده مردم احمقنخانم پرستو! ادبیاتت نشون می ده کی و چکاره هستیگزارش بزنید این دروغگوی منافق را که دنبال تفرقه افکنی در شرایط جنگیست@user177517203760
This post was deleted by the post author.