بی‌هیاهو

‌بی‌هیاهو‌'s header picture
Profile picture of ‌بی‌هیاهو‌

بی‌هیاهو

@Rayeheh1403
Joined February 2026
Profile picture of ‌Amirreza‌
@AmirrezaA115 June 2026
اینم فیلمشسعی کنید به این خزعبلات بها ندید
12 MB
Profile picture of ‌بی‌هیاهو‌
@Rayeheh140315 June 2026
تشکر از شما، یه سؤال دارم ببخشید پس این آقا کی هستن؟ می دونیم که شعام دو تا نماینده رهبر دارهیکیش دبیر شعامه، که دبیر الان ذوالقدره یکی هم به انتخاب رهبر که جلیلی هستشاینجا به صراحت می گن علی باقری کنی نماینده رهبر در شعامنظر شما چیه؟
2 MB
Profile picture of ‌Amirreza‌
@AmirrezaA115 June 2026
جالبه که خودشون تکذیب کردن بعد شما به همون متن استناد میکنینطبق قانون دبیر شورای عالی امنیت ملی توسط رئیس جمهور انتخاب میشه ولی حق رای نداره رهبر شهید زمانی که دبیر انتخاب میشده اون رو جدا گانه به عنوان نماینده شون انتخاب میکردن تا حق رای داشته باشه و در واقع کفه ترازو به سمت دولت سنگینی میکرده
Profile picture of ‌بی‌هیاهو‌
@Rayeheh140315 June 2026
ببخشید بازم سوالتو اون کلیپ شبکه افق ما فقط صدا رو داریماما تو این کلیپ به صراحت می گهاما چرا نمی گه من اشتباه کردم و صحیحش رو بگه؟بالاخره ایشون خودشون این اشتباه رو کردن، و باعث انتشار خبر کذب شدنبه نظر شما برنامه ریزی نبوده؟نباید می گفت من اشتباه گفتم؟درحالیکه تقصیر رو از خودشون برمی دارن
Profile picture of ‌Amirreza‌
@AmirrezaA115 June 2026
ایشون که نگفتن آقای جلیلی برکنار شده فقط گفتن آقای باقری نماینده رهبری هستن که بنده نمیدونم خبرش درسته یا نه بقیه از این حرف ایشون نتیجه گرفتن که پس آقای جلیلی بر کنار شدهاما میگم این خبر دلیل نمیشه که آقای جلیلی نباشن خود آقای ابراهیم پور هم تکذیب کردن
Profile picture of ‌بی‌هیاهو‌
@Rayeheh140316 June 2026
وقتی می گه باقری کنی نماینده رهبر در شعام، مفهوم مشخصه. چون سه تا نماینده رهبر در شعام که نداریم، دو تا داریمپس این خبر رو دشمن پخش نکرد. خودشون پخش کردن و باید بابت این شایعه ای که خودشون پخش کردن عذرخواهی می کرد، نه اینکه بگه کار دشمن بوده
Profile picture of ‌Amirreza‌
@AmirrezaA116 June 2026
شما بنای بر نپذیرفتن دارید بنده حرفم اینه که با فرض اینکه آقای ابراهیم پور فرد مطلعی باشن و حرفشون درست باشه وقتی گفتن آقای باقری نمایده هستن و برکناری آقای جلیلی رو تکذیب کردن طبق قانون کاملا منطقی و قانونیه که هر دوشون نماینده باشن نمیشه ما اون حرفی رو که دوست داریم از ایشون بپذیریم و حرفی رو که
Profile picture of ‌بی‌هیاهو‌
@Rayeheh140317 June 2026
زیاد مساله مهمی هم نیست که سرش دلخوری پیش بیادحالا آقای جلیلی تو شعام باشن یا نباشن، چندان تاثیری در تصمیم گیری های کشور ندارنفقط با توجه به کلیپ برام سوال پیش اومد که پرسیدمممنون🌷
Profile picture of ‌Amirreza‌
@AmirrezaA117 June 2026
زنده باشید بنده صرفا بر اساس اخباری که در دست رس هم همه هست نتیجه گیری کردم و استدلالم رو بریان کردم ولی این حرفتون رو قبول دارم که چون بیشتر اعضای شورا از تیم دولت هستن تقریبا نظرات دولت تصویب میشه
Profile picture of ‌بی‌هیاهو‌
@Rayeheh140317 June 2026
حالا یه مطلب دیگه به ذهنم رسیدچرا باید اقای جلیلی در جایی بمونه که اثرگزاری نداره و موندنشون مهر تایید بر مصوبات شعام می شه؟چرا به عنوان عدم تایید، از شعام خارج نمی شن؟وقتی یه مجموعه رو قبول نداریم و نمی تونیم در اون مجموعه موثر باشیم و شغل هم به حساب نمیاد، موندن چه فایده ای داره؟
Profile picture of ‌Amirreza‌
@AmirrezaA117 June 2026
کی گفته اقای جلیلی شورا رو قبول ندارهایشون که خودش نفرته۱۸ ساله نماینده رهبری هم هست و صلاح دید ایشون بودهضمنا قرار نیست همه اخبار شورا بیاد بیرون دلیل نمیشه که کاری نکنه قطعا میتونه توی جهت گیری ها اثر گذار باشه
Profile picture of ‌بی‌هیاهو‌
@Rayeheh140318 June 2026
اخرش نفهمیدیم شعام خوبه یا بد! باید منحل بشه یا نشه؟زیرمجموعه دولته یا یکی از ساختارهای نظام؟کسی که تاثیرگزاری در تصمیمات شورا نداره، چطور می تونه در جهت گیری اثر گزار باشه؟باور کنید صحبت ها درباره شعام خیلی ضد و نقیض شدنیه بار می گن جایگاه مهمه، یه بار می گن کار رفسنجانی بودهآدم گیج می شه
Profile picture of ‌Amirreza‌
@AmirrezaA118 June 2026
بنده در مورد نظر دیگران نظری ندارم به هر حال نظر رهبر انقلاب این بوده که ایشون تو شورا حضور داشته باشن ان شاالله شما هم از گیجی در بیاید
Profile picture of ‌بی‌هیاهو‌
@Rayeheh140319 June 2026
حالا خو متاسفانه می گن تو جلسه شورا هنگام رای گیری درباره تفاهم نامه هم حضور نداشتن

Profile picture of ‌Amirreza‌
@AmirrezaA115 June 2026
جالبه که خودشون تکذیب کردن بعد شما به همون متن استناد میکنینطبق قانون دبیر شورای عالی امنیت ملی توسط رئیس جمهور انتخاب میشه ولی حق رای نداره رهبر شهید زمانی که دبیر انتخاب میشده اون رو جدا گانه به عنوان نماینده شون انتخاب میکردن تا حق رای داشته باشه و در واقع کفه ترازو به سمت دولت سنگینی میکرده
Profile picture of ‌Amirreza‌
@AmirrezaA115 June 2026
این دلیل نمیشه حتما اقای ذوالقدر توسط رهبری به عنوان نماینده انتخاب شده باشن بنده هیچ خبری رو از این اتفاق نشنیدم
Profile picture of ‌بی‌هیاهو‌
@Rayeheh140315 June 2026
الان برا خیلی از مسیولیتی که شهید شدن، حکم جایگزین از سوی رهبر نداریمیعنی برای اون مسئولیت ها کسی رو انتخاب نکردن؟
Profile picture of ‌Amirreza‌
@AmirrezaA115 June 2026
نه منظورم اینه که معلوم نیست آقای ذوالقدر نماینده رهبری باشن شاید اقای باقری کنی نماینده شدن و اعلام نشده و اقای ذوالقدر هم صرفا دبیر هستن
Profile picture of ‌بی‌هیاهو‌
@Rayeheh140316 June 2026
چنین چیزی امکان ندارهدبیر حتما باید حکم نماینده رهبر داشته باشهشما به حکم نماینده رهبری آقای جلیلی مراجعه کنید، درسته با تاخیر هشت ماهه زده شده، اما بعد از هشت ماه حکم نماینده رهبر براشون زده شده

Profile picture of ‌غریب خویشتن‌
@saaz90178 June 2026
سلام خدمت دوستان کلیپی را در اکانت ویراستی آقای ثابتی پخش کردم(مبنی بر مناظره‌ی آقای زادبر با یکی از مشاوران آقای قالیباف) که بعضی از بینندگان این کلیپ تذکر دادند که این شخص مشاور آقای قالیباف نیست اگر این حرف درست باشد همین‌جا از آقای قالیباف حلالیت طلبیده و عذرخواهی می‌کنمکلیپ آن مناظره
2 MB
Profile picture of ‌بی‌هیاهو‌
@Rayeheh14038 June 2026
Replying to
سلامیعنی شما ادمین آقای ثابتی هستید؟ یعنی این کلیپ رو در پیج آقای ثابتی منتشر کردید؟ اگر اینطور بوده، درستش اینه که این عذرخواهی رو از همون تریبون انجام بدیدنه مخفیانه و با اکانت شخصی خودتوناگر هم من اشتباه فهمیدم که لطفا توضیح بدید
Profile picture of ‌غریب خویشتن‌
@saaz90178 June 2026
Replying to
سلام خدمت شمانه ادمین ایشان نیستماگر دقت کرده باشید درواقع از همان تریبون یعنی صفحهٔ آقای ثابتی متن اصلاحی و عذرخواهیم را منتشر کردم
Profile picture of ‌بی‌هیاهو‌
@Rayeheh14038 June 2026
Replying to
آهافکر کردم ادمین صفحه ایشون هستید، ببخشید و ممنونم

Profile picture of ‌علیرضا مهربان‌
ببین چکار کردین که کار رو به اینجا رسوندین؟چقدر گفتیم به مسائل روز بپردازین از گیر دادن به جلیلی چیزی گیرتون نمیاد چون اصولا مخالفین با شما الان کاری به کار جلیلی ندارن انتخابات تموم شده..شما مصداق کامل منحرف کردن خط مطالبه گری هستید از کسانی که الان مسئولیت اجرایی دارن
Profile picture of ‌بی‌هیاهو‌
@Rayeheh140327 May 2026
درواقع کاری به جلیلی نداشته باشین وگرنه چنان فحش کش می شین که کسی جرأت نکنه اسم جلیلی رو بیاره؟آقای جلیلی برای ما به تقوا و دین و ایمان شناخته شده هستندرست نیست به اسم جلیلی از فحاشی این جماعت بی حیا حمایت کنیدحداقل به اسم جلیلی ننویسید
Profile picture of ‌علیرضا مهربان‌
کجای صحبت‌های من حمایت از فحاشی‌ بود؟انتقاد من از عملکرد جناب انصاریه که از بعد انتخابات به این دو قطبی سازی ادامه می‌دهند و دست بردار نیستن و با بغص شخصی مینویسند نه روشنگری
Profile picture of ‌بی‌هیاهو‌
@Rayeheh140327 May 2026
حرف شما مستقیم یا غیر مستقیم، حمایت از فحاشیهبعد هم من خودم دو دور به جلیلی رای دادماما الان با این نحو برخورد طرفداران از ایشون شاکی شدمچرا راه انتقاد به عملکرد سکوت جلیلی رو می بندینخود جلیلی راضی به این بستن دهانها نیستاینها خودشون بیشترین خواهان انتقاد هستن

بی‌هیاهو Replied

Profile picture of ‌سجاد کاظمی‌
@Sjd_k140124 May 2026
‎@Taj_bandegi2این مدلی هم داریم، فحاشی از ما سراغ نداره اما خودش از توهین و فحاشی به مداح اهل بیت و مردم این کشور دریغ نمی کنه، و پیشاپیش مسدود می کنه #لشکر_فحاش
Profile picture of ‌بی‌هیاهو‌
@Rayeheh140324 May 2026
چه حوصله ای دارید!!!

بی‌هیاهو Replied

Profile picture of ‌سجاد کاظمی‌
@Sjd_k140118 May 2026
فکر نمی کنی ۵ کیلو مرغ و گوشت برای یک هفته خیـــلی زیاده؟ مگه با حیوانات گوشتخوار مسابقه گوشت خوردن گذاشتید؟میوه چی خریدی که با ۵ کیلو گوشت و مرغ شده ۱۴ محقوقت چقدره که می تونی در ماه ۵۶ م فقط گوشت و مرغ و میوه بخری، بخوری و ناله کنی تا مردم رو از نظام دلسرد کنی؟ ‎@Radman_mt
Profile picture of ‌بی‌هیاهو‌
@Rayeheh140319 May 2026
Replying to and
یااااا علی! یعنی اینا ماهیانه ۲٠ کیلو گوشت و مرغ می خورن؟🙄🙄تازه هنوز ماهی رو نگفته دو تا کیسه میوه بوده یا دو تا گونی بزرگ میوهاینا مگه گاون که این همه می تونن بخورن؟مگه چقدر درآمدشونه که این همه می تونن ولخرجی کنن؟

بی‌هیاهو Replied

Profile picture of ‌روح‌الله نجابت 🇮🇷‌
وزیر امور خارجه: هر زمان که یک راه‌حل دیپلماتیک روی میز قرار می‌گیرد، ایالات متحده به یک ماجراجویی نظامی رو می‌آورد.آقای عراقچی لطفا توجه کنید!این رفتار آمریکایی‌ها نشان می‌دهد که آن‌ها هرنوع کنش دیپلماتیک را فارغ از محتوای آن به عنوان نشانه‌ی ضعف تعبیر می‌کنند و در پی چنین برداشتی از تجاوز دست ب…Show more
Profile picture of ‌بی‌هیاهو‌
@Rayeheh14039 May 2026
Replying to
از شما دعوت نکردن تو شعام اظهار نظر کنید و اطلاعات و نظراتتون رو با فرماندهان حاضر در شعام به اشتراک بذارید!؟

بی‌هیاهو Replied

Profile picture of ‌سجاد کاظمی‌
@Sjd_k14018 May 2026
امیرحسین ثابتی! نماینده انقلابی و مردمیتولدت مبارک‎@sabeti
Profile picture of ‌بی‌هیاهو‌
@Rayeheh14039 May 2026
Replying to and
پس چرا مسدودتون کردن؟ فکر نمی کردم ایشون کسی رو مسدود کننچون نماینده مردم هستن

بی‌هیاهو Replied

Profile picture of ‌شهاب م‌
@Candle28 April 2026
Replying to and
اینکه جمهوری اسلامی اجازه میده بیشتر تقلا کنن کار خوبیه بعدا میفهمید چرا
Profile picture of ‌بی‌هیاهو‌
@Rayeheh140328 April 2026
Replying to and
چرا؟ توضیح می دید؟

بی‌هیاهو Replied

Profile picture of ‌سجاد کاظمی‌
@Sjd_k140122 April 2026
این دیگه کدوم پرستوییه که خودشو ژاپنی جا زده، داره فحاشی می کنهفکر کرده مردم احمقنخانم پرستو! ادبیاتت نشون می ده کی و چکاره هستیگزارش بزنید این دروغگوی منافق را که دنبال تفرقه افکنی در شرایط جنگیست‎@user177517203760
Profile picture of ‌بی‌هیاهو‌
@Rayeheh140322 April 2026
ببخشید، بناپارتیسم چیه؟

Profile picture of ‌سجاد کاظمی‌
@Sjd_k140122 April 2026
این دیگه کدوم پرستوییه که خودشو ژاپنی جا زده، داره فحاشی می کنهفکر کرده مردم احمقنخانم پرستو! ادبیاتت نشون می ده کی و چکاره هستیگزارش بزنید این دروغگوی منافق را که دنبال تفرقه افکنی در شرایط جنگیست‎@user177517203760

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌بی‌هیاهو‌
@Rayeheh140322 April 2026
اتهام نیست؟