2 April 2026
چرا ترامپ ناتو را نیاورد؟ چون توهم پیروزی چند روزه داشت و میخواست پیروزی بر ایران را به نام خودش ثبت کند. آیا ترامپ از ناتو خارج میشود ؟ هرگز چون ابرقدرتی آمریکا نابود میشود هدف ترامپ از آتش بس؟ فقط اجبار و اقناع ناتوست و این کار شدنی ست.هدف ترامپ ازجنگ ؟ قطعا سرنگونی و تغییر نظام .
آتش بس یا توافق با وضعیت فعلی، به معنای اتمام جنگ است؟خیر؛ با توجه به عدم موفقیت آمریکا در میدان و عدم موفقیت در همسو کردن برخی متهدان، پایان جنگ فعلی به منزله تهیه پلن جنگ جدید با بهانه های جدید و با ساز و کار جدید است.بدون ورود آسیب دردناک و همزمان ایجاد بازدارندگی موثر، چرخه جنگ تمام نخواهد شد
10:51 - 2 April 2026

2 Reactions
246 Views