شیخ جعفر شوشتری میگه:امام حسین یه بار مرد و یه بار شهید شد. شهادت وسط گودی قتلگاه😭اماآقا، بالا سر جوونش،علی اکبرش،جان داد....😭😭😭#ولدی_علی 🥀#عزادار_حسینم
iriSara 315_🎒🏴 Replied
Replying toشیخ جعفر شوشتری میگه:امام حسین یه بار مرد و یه بار شهید شد. شهادت وسط گودی قتلگاه😭اماآقا، بالا سر جوونش،علی اکبرش،جان داد....😭😭😭#ولدی_علی 🥀#عزادار_حسینم
حضرت زینب به خانومش صبر بدهپیجشون رو دیدی؟پستاش دلو آتیشمیزنه،همهش ویدیو هایی کهگذاشتن میاد جلو چشمم...
Replying toخیلی سخته. من فقط چندتا ویدیو ازشون دیدم ولی با همون چندتا ویدیو هم قلبم آتیش گرفت💔
Replying to andمن چقدر نگران این دختر خانوم هستم ....
Replying toخیلی سخته. من فقط چندتا ویدیو ازشون دیدم ولی با همون چندتا ویدیو هم قلبم آتیش گرفت💔
Replying toآره...خانومش داستان آشناییشون رو همگفت،از اول بهش گفته بود که میخوام شهید بشم...
Sara 315_🎒🏴 Replied
Replying to andاگه هر دو رو گفتن چه خاکی بریزم سرمون؟
Replying to andطبیعتا ۲+۱ میشه ۳ . اما چون بحث وحدته، شما برای احترام به تعداد حروفِ کلمهٔ وحدت، ۴ بار بزن پس گردنش😂🦦
Replying toبا این پستتون یاد قمهزنها افتادم همونایی که فکر میکنن با خون ریختن از سرشون دارن برای امام حسین کاری میکنن🤦♀️
Replying toما یه رسم داریم توی هیئتمون که فکرمیکنم بعضی هیئات دیگه هم داشته باشن.اینجوریه که خانوما با دستشون میزنن روی زانو، سر و صورتشون.و اینکه صورت کبود نمیشه. فقط ممکنه کف دست تا چندساعت یه رنگ کمتر از کبودی بگیره که طبیعیه.درکل با قمه زنی شدیدا مخالفم. اما لطمهزنی چیز دیگهایه...🛐
Replying toآره دیگه، هر شهر و هر هیئتی رسم و رسوم خودش رو داره😊قمهزنی هم که واقعاً به نظرم هیچ ربطی به ارادت نداره. اگه کسی میخواد عشق و ارادتش به امام حسین(ع) رو نشون بده، بهتره نمازاش قضا نشن، حقالناس گردنش نباشه و کلی چیزای دیگه
Replying toبله دقیقا. اما متاسفانه یه عده فکرمیکنن با خونی کردن سر و گردن خودشون، امام حسین(ع) خوشش میاد😔
Sara 315_🎒🏴 Replied
Replying to andدروغ که نگفته واقعیته این یه حرفش راسته . در ضمن چطور موقعی که میخواید بگید ما برنده ایم ما پیروزیم به همین رستنه های غربی استناد میکنید ؟؟!!برنامه ساختن شبکه خبر فقط نشسته رسانه غربی رو میخونه و ادعای دیروزی داره ....بیخیال رکن آبادی ترامپ از همه ی صف اول نشیمان حسینیه جماران راستگو تر دراومد
Replying toببینید من به این نتیجه رسیدم که بحث با شما به هیچ وجه فایده نداره. فقط خداروشکر که زمان صدر اسلام شما نبودید وگرنه چه خون دلها که اميرالمؤمنين علیبن ابیطالب(ع) از دست شما نمیخوردن...و اینکه اگه فشاری میشید، بنده رو آنفالو و بلاک بفرمایید تا کمتر قرص بخورید. فی امان الله
@Gomnam313zolfagar15 June 2026تهرانی ! دوری وگرنه یه چند تایی جلوت به مذاکره کنندگان فحش میدم
@Sa_315_ra15 June 2026Replying toنه نه اصلا. اتفاقا من خودم یه تندروی به تمام معنام و به نظرم درمقابل این دولت بی خیال باید تندرو بود. اما وقتی بحث وحدته مجبورم تو یهسری مسائل سکوت کنم