23 January 2025
احمق‌های ایرانی درحالی به مذاکره با ترامپ دخیل بسته‌اند که او نه تنها کمر به قتل حاج قاسم و برجام بست که علیه کانادا، پاناما، گرینلند، مکزیک، بریکس، دموکرات‌ها و حتی بولتون و پمپئو نیز اقدام نموده است!کاش فناوری تبدیل حماقت به برق را داشتیم، تا حداقل معضل ناترازی را حل می‌کردیم!
Profile picture of ‌سعید هاشمی‌
@Saeedhashemee23 January 2025
Replying to
ای کاش فناوری تبدیل برق به عقل داشتیمبعد خواهیم دید که همه این کشورها مشکلاتشون رو با ابرقدرت حل کرده اند و همه سود میکنندفقط ایران تو شعارهاش گیر میفته و روز به روز اوضاع اقتصادی مملکت خراب تر میشودانها عقلشون میرسد که سی درصد اقتصاد دنیا و تازه ان 70 درصد هم وابسته به همین سی درصد هست، یعنی چه
Profile picture of ‌پسر آدم (ع)..‌
@Ibn_adam20 February 2025
ولی تاریخ پیشرفت کره جنوبی تازه با تحریم های آمریکا شروع شد؛ سامسونگی که دست ملت مال همون دوره تحریم هاست کره هم با مذاکره مشکلاتش رو حل نکرد؛با توان داخلی حل کرد سپس مذاکره کرد؛ اما بعد ۴۶ سال مذاکره کردیم در کدام دولت مذاکره نکردیم؟ فهم دشمنی آمریکا با استقلال ایران کار سختی است؟ دلیل>>تجربه۴۶سال
بله کلا هر کی با امریکا دشمنه به پیشرفته ترین کشورها تبدیل میشهالبته مثل همین قصه ایی که شما فرمودیدآمریکا کره جنوبی رو تحریم کرده؟ پناه میبریم به انس و جنس و دیو و پری دریایی و غول اسمانی
01:19 - 21 February 2025

1 Reactions
145 Views


1 Reply

Profile picture of ‌پسر آدم (ع)..‌
@Ibn_adam21 February 2025
خوشحالم که مخالفی ولی کاش اهل مطالعه هم بودی؛ در زمان ژنرال پارک و پس از جنگ داخلی کره...ژنرال پارک کودتای نظامی میکنه و حتی بسیاری از دانشجویان و مردم معترض رو هم میکشه(یک حکومت دیکتاتوری نظامی) آمریکا کره رو تحریم میکنه ولی نه تا حدی که بره تو بغل چین و شوروی...پیشرفت های کره مال دوره ژنرال پارکه