هیچ بعید نیست بخاطر فشار اقتصادی ناشی از قطعی نت،به زودی مردم معترض بیان کف خیابون!ناراضی کردن مردمی که پای کار کشور بودن، هنر مسئولان ماست....درست کنید این نت بی صاحاب رو
استاد میشه بفرماید گرافیست ها و برنامه نویس ها و طراحان وب و اپ و....تشریف ببرن کجا؟؟؟فهمتون از کسب و کاری که به نت نیاز دارن فقط در حد ۴تا انلاین شاپه؟