صلح/ آغازگر دورانی جدید در دیپلماسی منطقهای توافق و صلح؛ محرک امید در فضای آتی اقتصادی کشورایتالیا سفارت خود را در تهران دو روز دیگر بازگشایی میکند
سجیل ایرانی Replied
@Yosefshabani17 June 2026صلح/ آغازگر دورانی جدید در دیپلماسی منطقهای توافق و صلح؛ محرک امید در فضای آتی اقتصادی کشورایتالیا سفارت خود را در تهران دو روز دیگر بازگشایی میکند
This post was deleted by the post author.
سجیل ایرانی Replied
@SejilIrani31 May 2026🔴 آقای #قالیباف لازم است دوباره خلبان آن هواپیما بشی و بروی لبنان ی پرواز بزنی تا شاید، یه کم، به رگ نداشته ی غیرتتان بربخورد لبنان را فدای قدرت طلبی خود نکنید#ایران_قوی #رهبر_شهید #نه_به_مذاکره #نه_به_آتش_بس#رومشکان #لبنان 🇱🇧#پزشکیان(ترسوبزدل) #عراقچی (ابوموسی اشعری )#************* #بلوط
سجیل ایرانی Replied
@central_resistance_axis18 May 2026🔴شروط ده گــانــه ایران :۱. تعهد به تضمین عدم تجاوز🇮🇷🇮🇷🇮🇷@central_resistance_axis
This post was deleted by the post author.
@SejilIrani28 April 2026Replying to andنگذاریم خون پاکشان پایمال شود با شیطان اکبر مذاکره حرام است #نه_به_مذاکره
سجیل ایرانی Replied
@AbdolRezaDavari24 April 2026🟥 از سرنوشت «سیدمهدی هاشمی» عبرت بگیرید...سیدمهدی هاشمی از اغلب سوپرانقلابیهای امروز، سوپرانقلابیتر بود؛ عضو شورای فرماندهی سپاه و مسئول نهضتهای سپاه یا همان نیروی قدس بعدی، و برادر داماد قائممقام رهبری بود.او که به شدت با مذاکره با امریکا در جریان جنگ با عراق مخالف بود، مقامات نظام مانند آیت…Show more
@SejilIrani24 April 2026Replying toیعنی ما هم به ذلت مذاکره با شیطان تن بدیم!!!مرزهای ساده لوحی رو تماما رد کردید
سجیل ایرانی Replied
@Fars_news16 April 2026بخشنامهٔ افزایش حداقل دستمزد کارگران منتظر ابلاغ است🔹با وجود اینکه عضو شورایعالی کار گفته بود احتمالاً بخشنامه افزایش حداقل حقوق کارگران در سال جاری روز چهارشنبه ابلاغ میشود، اما بعد از برگزاری جلسه شورایعالی کار در سال جاری این بخشنامه هنوز برای اجرا ابلاغ نشده است. 🔹حداقل دستمزد کارگران…Show more
@SejilIrani16 April 2026Replying toوالا مارو از زمان جنگ تا الان میگن سرکار نیایید نه حقوق دادن نه بیمه رو رد کردن
سجیل ایرانی Replied
@Fars_news16 April 2026بقایی: آمریکا و اسرائیل را بخاطر ترور مقامات کشورمان پاسخگو خواهیم کرد سخنگوی وزارت امور خارجه ایران: 🔹فکر میکنم نه فقط ایران، بلکه تمام جامعهٔ بینالمللی خواستار پاسخگویی (آمریکا و اسرائیل) است زیرا آنچه آمریکا و اسرائیل انجام دادهاند، جنایتی علیه صلح و امنیت بینالمللی است. این اقدام جنایت …Show more
@SejilIrani16 April 2026Replying toمذاکره گدایان عزیز شما هر وقت پاسخگو کردید خیلی چیزا دادید رفت پس لطفأ Shut up
This post was deleted by the post author.
سجیل ایرانی Replied
@SejilIrani14 April 2026🔴#پرزيدنت_پزشکیان :ما دنبال جنگ و دعوا نبودیم و اونا جنگ رو شروع کردن و حالا دارن پشت آتش بسی که بهش پایبند نیستن قایم میشن👔 تو که میدونی پس چرا برای بار nام #مذاکره رو قبول کردی و حرف رهبر و امت رو گوش نمیدی #جنگ_رمضان#نه_به_آتش_بس #نه_به_مذاکره #محاکمه_روحانی #محاکمه_ظریف#وفاق_نفاق
سجیل ایرانی Replied
@Taheryan85712 April 2026۱_به نتیجه نرسیدن گفتگوها در اسلامآباد به معنای پایان آتشبس نیست. دوره دوهفتهای قطع آتش همچنان معتبر است و شاید بتوان این دوره از مذاکرات را تلاشی برای تست کردن اراده دیپلماتیک ایران از سوی آمریکا دانست.(برای مشاهده ادامه متن دکمه "نمایش ویرِشت" را بزنید)
سجیل ایرانی Replied
سجیل ایرانی Replied
@President28 February 2026پیام رئیس جمهوری اسلامی ایران در پی شهادت دانشآموزان میناببه دنبال تجاوز آمریکایی و صهیونیستی به دبستان شجره طیبه شهرستان میناب دکتر مسعود پزشکیان پیامی صادر کرد، متن این پیام به شرح زیر است ؛بسم ربّ الشهداء و الصدیقین فاجعه دلخراش دبستان شجره طیبه شهرستان میناب و شهادت دهها دانشآموز مع…Show more
@SejilIrani7 March 2026Replying toاز لاتی فقط حرف زدنشو یاد گرفتی ای کاش ادبیات لاتی رو هم در مقابل زورگو یاد میگرفتی ن اینگونه منفعلانه حرف بزنی اونم در مقابل کسانی که هر روز تهدید میکنن و تو رو ب جنگ وا میدارن
سجیل ایرانی Replied
@Abna245 March 2026📷 لاریجانی: سرزمین ایران جای رقص دوزخیان نیست🔹برخی از مسئولان آمریکایی گفتهاند که قصد ورود زمینی به ایران را دارند. فرزندان سلحشور امام خمینی و امام خامنهای منتظرتان هستند تا آن مسئولان نابکار آمریکایی را با چند هزار کشته و اسیر رسوا کنند.سرزمین ایران جای رقص دوزخیان نیست.
سجیل ایرانی Replied
@drpezeshkian2 October 2024
@SejilIrani12 July 2025Replying toچرا از مصاحبه با تاکر کارلسون پستی نیست 🤔آهان، 🤠خودتونم فهمیدید چقدر افتضاح بوده😷