این چندروز جنگبا کاربرشهید۲۰وکاربرغریق هنوزتمام نشده بلاک ومسدودکنیدگزارش بزنیدبره حرف حالیشان نمیشه قالیبافیان وپروزه بگیرها
@Arashmida7 January 2026Replying to and 99 othersاین چندروز جنگبا کاربرشهید۲۰وکاربرغریق هنوزتمام نشده بلاک ومسدودکنیدگزارش بزنیدبره حرف حالیشان نمیشه قالیبافیان وپروزه بگیرها
@Qariq7 January 2026Replying to and 99 othersشما حتی زحمت نکشیدید نظرات اقتصادی مرا بخوانید بعد نظر بدهید!فرض کنید من اصلا دشمن شما.اتحاد به معنای این نیست که فقط بچه های کوچه و خیابان را برداری بگویی با ما باش.وفاق کلیدواژه مقدس و عمیق آقا بود که دوگروه آن را سوزاندند:۱-فاسدان قدرت طلب۲-مدعیان انقلابی گری با طرد تقریبا همه غیر از خودشان
@Qariq7 January 2026Replying to and 99 othersعرض کرده بودم، نصیحت مسئول ولو تند باشد، با تحقیر و نکوهش فرق دارد...آدم ها متفاوت می بینند. به قول آقا سلیقه سیاسی و درجه ایمانیشان تفاوت دارد ولی به صرف این تفاوت نباید ابتدا به ساکن کسی را راند.ولی جوری رانده ایم که در ویراستی، یکی دو موضع به نفع فلان کس مساوی می شود با دشمنی اسلام!
@Amraie13637 January 2026Replying to and 99 othersکسی رو تحقیر نکردیم ولی واقعیات جبهه انقلاب اینه که مثل سپاه امیرالمؤمنین شدیم که درباره شون فرمودند سپاه معاویه برافراشته خود مصمم اند اما شما بر ایمان خود سست و ضعیف هستید.اگر این سستی و بی بصیرتی نبود اوضاع الان اینگونه نبود. بعضی ها با اینکه می دونستن اصلاحات یه روده راست توی شکم ندارند ولی..
@Qariq7 January 2026Replying to and 99 othersبله برادر عزیز از این سنگین تر هم داریم. حضرت فرموده اند (نقل به مضمون) اگر ما می خواستیم در صدر اسلام مثل شما سست باشیم و عموزادگان و... خود را در جهاد نمی کشتیم الان پرچم اسلام سرپا نبود. ولی آقا می گوید اتحاد!آیا ما در پیروی خط به خط از فرامین ولی محکمیم؟من محکم می گویم خیر!
@Seyed133213817 January 2026Replying to and 99 othersگ.و.ر.ب.ا.ب.ا.ی قالیباف و جلیلیکی می خواید دست از دعوای مسخره این دوتا بردارید؟الآن که اقتصاد دست لیبرال هاست یعنی عملا دست دشمن است و حاکمیت کشور هم در برابر آنها لنگ است پس به قول جبراییلی امیدی هم به حاکمیت نمی رهو به قول زاکانی فقط انقلاب سوم راهگشاست7 MB
@MD20007 January 2026Replying to and 99 othersبدتر از این حرفاست به نظر من کشور از امریکا اداره میشه کی میاد در کشور خودش پول امریکا رو بالاتر از پول ملی خودش قرار بده فقط یک امریکایی اینکارو میکنه دکتر یزدی زاده کارشناس ؛مکانیسم ماشه رو ظریف تو برجام گذاشت نه امریکا6 MB