از انرژی نفهمیدن اینا،میشه بجای سوخت انرژی هستهای استفاده کرد.
@rezayahyaei5 January 2026Replying to and 98 othersاز انرژی نفهمیدن اینا،میشه بجای سوخت انرژی هستهای استفاده کرد.
@Soheilgh205 January 2026Replying to and 98 othersاز انرژی تحجر بعضیها میتوان استفاده های زیادی کرد.
@Amraie13635 January 2026Replying to and 98 othersجناب چرا سوالات شما رو جواب دادیم ..شما از جواب دادن طفره رفتید؟! ماجرای پزشکیان و وزراش پزشکیان راست گفت؟ یا دروغ ؟ رهبری و مجلس در انتخاب وزرا دخالت داشتند یا نه؟ اگر یه ذره صداقت داشته باشید به دور از فحاشی و تحقیر جواب می دید.که مجلس دروغ میگه یا پزشکیان؟!
@Amraie13635 January 2026Replying to and 98 othersیا دروغ معاون پزشکیان که تورم ۵۰٪رو از دولت شهید رئیسی تحویل گرفتند! و اینکه اول گفتند پول نداریم برای دادن مبلغ بیشتر کالا برگ چون موجب چاپ پول و تورم میشه ولی الان میخوان نفری یه میلیون بدن؟! تناقض بوده بعد دست و پا درآورده؟! یا کلا سیستم کارشناسان اینجوریه؟2 MB
@user17103343269parsa5 January 2026Replying to and 98 othersامیدوارم این برنامه تک نرخی کردن ارز موفق باشه هرچند امروز دوباره دلار رفت بالای ۱۴۰ تومن ، ولی اگه اون چیزی که دولت و مجلس(البته نه همه مجلس)به نام تک نرخی کردن ارز شروع کردن نتونه موفق بشه موج تورمی شدیدی رو مجدداً شاهد خواهیم بود.هرچند به شخصه امیدوارم اون اتفاق خوبه بیفته و همه خوشحال باشیم.
@user17103343269parsa6 January 2026Replying to and 99 othersسقوط نظام که شوخی هستشولی تصمیمات و رفتار برخی مسئولان چه از روی جهل و یا از روی عمد و خیانت فقط هزینه میذاره رو دست نظامبه قول معروف ما اگه جلوی گل به خودی زنهای داخلی رو بتونیم بگیریم ، حریفان خارجی نمیتونن غلطی بکنن😔😔
@abbasMoHo7 January 2026Replying to and 99 othersبه نظرم مشروعیت نظام رو مردم با همراهی یا عدم همراهی شون با نظام نشان میدهند. الان در حال پسرفت هستیم با این دست فرمون. آخر دوره روحانی لب پرتگاه بودیم مرحوم رییسی با همدلی با مردم و با صداقتی که از طرف مردم حس شد جلوی فروپاشی رو گرفت.ولی الان با قلدری داریم میریم سمت ایجاد نارضایتی حداکثری.
@shahid1207 January 2026Replying to and 99 othersچند ماه در دولت شهید رییسی درگیر اغتشاشات بودیم؟؟!!نخیر ،ربطی به دولتها ندارد دشمن همیشه برای اغتشاش بهانه ای پیدا میکند ولی مثل همیشه ناکام میماند شما نگران نباش
@Seyed133213817 January 2026Replying to and 99 othersدوره شهید رییسی با الان از نظر اقتصادی هیچ تفاوتی نداردچون نسخه اقتصادی هر دو یکی بودجراحی اقتصادی که باعث حوادث ۱۴۰۱ شد حوادث ۱۴۰۱ در اصل فرهنگی و رسانه ای بود ولی مردم به دلیل مسایل شدید جراحی اقتصادی با آن همراهی کردنمشروعیت نظام از آبان ۹۸ به باد فنا رفت و نمونه اش سقوط مشارکت در انتخابات ست
@Qariq7 January 2026Replying to and 99 othersشما حتی زحمت نکشیدید نظرات اقتصادی مرا بخوانید بعد نظر بدهید!فرض کنید من اصلا دشمن شما.اتحاد به معنای این نیست که فقط بچه های کوچه و خیابان را برداری بگویی با ما باش.وفاق کلیدواژه مقدس و عمیق آقا بود که دوگروه آن را سوزاندند:۱-فاسدان قدرت طلب۲-مدعیان انقلابی گری با طرد تقریبا همه غیر از خودشان
@MD20007 January 2026Replying to and 99 othersهدف اغتشاشگران قحطی مصنوعی و نابودی ارزاق مردم است زیر پای این اغتشاشگر برنج است از فروشگاه افق کوروش ...در تحریم و گرانی و کمبود مواد غذایی... به اسم اعتراض مواد غذایی و کالابرگ و ارزاق را به آتش میکشند...و سرمایه گذاران خارجی و داخلی را هم فراری میدهند #اعتراض #اغتشاش #ایران #ایران_قوی
@Nooralanoor8 January 2026Replying to and 99 othersکاربر شهید وغریق و سارا و ..جوابشون داده نشه بهتر بعضافیکن جزء آمون پرستاننحاصل وفاق ننگین قالی پوزیده ن