22h
‎@Talabe218 عی بابا ، صحبت میکردیم ؛ دو بار هم سوال پرسیدم و جواب ندادید جواب ندارید ؟ یا فقط جهت مظلوم نمایی پیام میذاشتید؟
Profile picture of ‌|صآد.میم|‌
Replying to
جواب دارم اما با شما که اعتقادت با من همسو نیست بحث نمیتونم بکنم چون شما از هر گوشه ای توجیه میاری بعدم بنده قول دادم به خودم با طرفداران آقای قالیباف صحبت نکنم و بحث نکنم چون روحم و وقتم هدر میره
Profile picture of ‌یکی :)‌
Replying to
لطفا یک پیام من رو بیارید که از آقای قالیباف طرفداری کرده باشم بنده طرفدار جمهوری اسلامی ایران و رهبرم هستم در ضمن ؛ طلبه باید بتونه با همه با دلیل صحبت بکنه ، اگه طلاب ما قرار باشه فقط با همفکر هاشون صحبت بکنند ، پس اصلا چه نیازی به طلبه ؟ کار طلبه تبیینه یاعلی 🌱
Profile picture of ‌|صآد.میم|‌
Replying to
بله بنده تبیین بلد نیستم من بدترین شما و‌ایشون بهترین!بله از حمایت شما مشخصه موضع شما کجاست خوشگلم ..یاعلی
Profile picture of ‌یکی :)‌
Replying to
بنده اصلا همچین حرفی نزدم ، لطفا برداشت اشتباه نکنید و تهمت نزنید من از کشورم حمایت کردم و طبق فرموده رهبرم حفظ انسجام اجتماعی رو بالاتر از پیگیری اختلافات موجه می دونم( از جمله توهین به مسئولین ) واقعا جا داره منم بگم توهین های شما رو نمیبخشم
Profile picture of ‌|صآد.میم|‌
Replying to
بنده پیگیر نشدم اما یک اکانتی عکس رهبر توشه و ادعای انقلابی گری میکنه قابل هضم نیست برام خب قشنگم اخرین بیانیه رهبر اصلا راگب اختلاف یا حالا انسجام چیزی فرمودن؟!نه نگفتن!
Profile picture of ‌یکی :)‌
Replying to
یعنی ملاک شما فقط بیانیه آخر رهبری هست؟ حتی اگر بیانیه آخر رو ملاک قرار بدیم ، آقا اجازه توهین به مسئولین رو دادند ؟
یک سوال من از اون عکس دفاع کردم،؟!خیر آقای ن.ی کیه ایشون اومدن طرفداری و‌خوشم نیومد ج‌وابش رو دادم‌همین.عکس هم نگفتن قالیباف شمرهگفتن منحرف شده ..
05:14 - 27 June 2026

19 Views


1 Reply

Profile picture of ‌یکی :)‌
Replying to
جدی؟ کجای اون عکس و متن کلمه منحرف شده رو نوشته بود یا میرسوند ؟