برای تو👇🏻
برای من👇🏻💔 (جوابی که گرفتم)کامل پیامت رو خوندم و میفهممراستش من لایق این همه احساسی که داری نیستم و اینو با تمام وجود میگمبزرگترین احترامی که الان میتونم بهت بذارم اینه که راستش رو بهت بگم نه اینکه بهت امید بدم من هیچوقت نتونستم برات اونجوری که میخوای باشم و میدونم که با موندن من فقط بیشتر اذ…Show more
ببخشید که نتونستم برات دوست داشتنی باشم امیدوارم یکی بیاد تو زندگیت انداره من دوستت داشته باشه و تو هم اندازه اون دوسش داشته باشی(یعنی انقد دوست نداشتنی بودم بچه ها؟)💔
Replying toمیگذره و تموم میشه بالاخره اما جای زخمش میمونه