من در حمایت از ایشون میگم از جانب شخص دیگر چون انقدر این ادم پست هست که نباید مستقیم باهاش صحبت کرد تو خودت اول اخرت مشکلحالا مظلوم نمایی میکنی حیوان که دو نفر بگن اره مقصرهاین بازی ها دیگر تموم شده بددهن که خودت بودی حالا مطلوم نمایی میکنی؟بس دیگر خودتو جمع کن.اینجا مدرسه یا خانه خاله نی.