کاری دارم می کنم تبیین سخنان رهبر شهید است. اگر فکر میکنید پارو زن اصلاحاتم لابد رهبرشهیدم چنین بوده پس مشکلی نیست.لطفاً پست مربوط به سخنان رهبر شهید درخصوص نقد در زمان جنگ را ببینید در صفحه اصلی

@Jahade_tabyin_media3139 April 2026Replying to andکاری دارم می کنم تبیین سخنان رهبر شهید است. اگر فکر میکنید پارو زن اصلاحاتم لابد رهبرشهیدم چنین بوده پس مشکلی نیست.لطفاً پست مربوط به سخنان رهبر شهید درخصوص نقد در زمان جنگ را ببینید در صفحه اصلی
@ahmadreza769 April 2026Replying to andand#رهبر_شهید: نبایدمنتظرنظررهبر بمانید،وظایفی داریدایمان،باید ابوذری باشه(مطالبه)گاهی وظیفه مردم، با امام متفاوته.نمیشه من درهمهچی دخالتکنم. دروغبستن به رهبروبایدفهمیدمن که نمیتونم هربار تکذیب کنم. بایدمنظومهفکر امام را بفهمیدگاهی رهبر مخالفه،امّا مانع نمیشهمانعنشدن،بهمعنی رضایت نیست
@Jahade_tabyin_media3139 April 2026Replying to andandکسی نگفت نقد نشود مطالبه نشود سوال نشود ساکت ماند تا خود رهبری روشنگری کند صحبت این است مطالبه در منظومه ائمه انقلاب شرایطی دارد و اگر انقلابی هستیم موظف به رعایت آن. اینکه شخصی بگوید نه این حرف صریح رهبری حرف دل شان نیست ما باید بصیرت داشته باشیم بدانیم او از ما چیز دیگری می خواهد اینها بزک کردن مخ…Show more
@ahmadreza769 April 2026Replying to andandدرود بر شما امادر طول همه این سالها،هیچ کدام از کنش هاو واکنش های رهبری مختص حقوق شخصی نبودندوبر اساس خواست مردم انجام میدادنپس مابایدامام راحتی درتصمیم گیری ها هم یاری ومشورت دهیممانندحضرت سلمان،درپیشنهادحفرخندق به پیامبر(ص) اینکه صرفامنتظر کنش،اظهارنظر و پاسخگویی رهبری باشیم،به نظرم اشتباه است
@Amin_mansooury9 April 2026Replying to and 3 othersجسارتا نظر شما اشتباه بود و مثالا نظر من امر دیگری و حتی من هم اشتباه کنم انوقت رهبر ، کدام رو انتخاب کند !!!در جنگ صفین مگر قاطبه مردم چند بار اشتباه نکردند ؟
@ahmadreza769 April 2026Replying to and 3 othersسلام و احترامکاملا صحیح اما موضوع من صرفا بر حق مطالبه گری و درخواست از مسولین و در بالاترین سطح از رهبری هست، اما بعد از تصمیم گیری و ، بدون شک باید بپذیریم
@ahmadreza769 April 2026Replying to andandدرود بر شما امادر طول همه این سالها،هیچ کدام از کنش هاو واکنش های رهبری مختص حقوق شخصی نبودندوبر اساس خواست مردم انجام میدادنپس مابایدامام راحتی درتصمیم گیری ها هم یاری ومشورت دهیممانندحضرت سلمان،درپیشنهادحفرخندق به پیامبر(ص) اینکه صرفامنتظر کنش،اظهارنظر و پاسخگویی رهبری باشیم،به نظرم اشتباه است
@Jahade_tabyin_media3139 April 2026Replying to andandاگر فعالیت صفحه اصلی را ببینید ملاحظه می کنید در از ساعات ابتدایی آتش بس در حال کنش گری بودیمصحبت اکنون آن است بخشی از جامعه به غلط دارد مسیولین را تضعیف و متهم می کند این خلاف خواست ائمه انقلاب بوده و هست.
@ahmadreza769 April 2026Replying to andandاحسنت برشماتضعیف و اهانت به مسولین و ارکان حکومتی، نادرست و خواسته دشمن هست، لذا همه ما موظف به دوری از هرگونه اختلاف هستیماما مطالبه گری با احترام و منطق را حق خود میدانیم
@ahmadreza769 April 2026Replying to andand#رهبر_شهید: نبایدمنتظرنظررهبر بمانید،وظایفی داریدایمان،باید ابوذری باشه(مطالبه)گاهی وظیفه مردم، با امام متفاوته.نمیشه من درهمهچی دخالتکنم. دروغبستن به رهبروبایدفهمیدمن که نمیتونم هربار تکذیب کنم. بایدمنظومهفکر امام را بفهمیدگاهی رهبر مخالفه،امّا مانع نمیشهمانعنشدن،بهمعنی رضایت نیست
@Dr_Hedayati9 April 2026Replying to and 3 othersصفین تکرار شد ، پشت خیمه معاویه بودیم. موشک های پدافند دشمن تمام شده بود.شورای عالی امنیت ملی که اختیار آتش بس ندارد آتش بس داد
@ahmadreza769 April 2026Replying to and 3 othersولى هنگامى که عثمان ازنزدحضرت رفت پیامبر(ص)رو به اطرافیان خود کرده فرمود:من سکوت کردم تابلکه یکى ازشما برخیزدو گردنش را بزند!یکی از انصارگفت:یارسول الله خوب بودبمن اشاره میکردى تاگردنش رابزنم!رسول خدا(ص)فرمود:پیمبران بااشاره دستور قتل کسى راصادرنمیکنند(سیره ابن هشام،ترجمه:زندگانى محمد(ص)،ج 2،ص:272 )
اسید سیتریک Replied
@Dr_Hedayati9 April 2026Replying to and 3 othersصفین تکرار شد ، پشت خیمه معاویه بودیم. موشک های پدافند دشمن تمام شده بود.شورای عالی امنیت ملی که اختیار آتش بس ندارد آتش بس داد
@ahmadreza769 April 2026Replying to and 3 othersدر فتح مکهعبدالله بن سعدکه برادررضاعى عثمان بن عفان بودهنگامى که شنیدپیامبراسلام دستورقتلش را صادر کرده مخفیانه خودرابه عثمان بن عفان رساندو باو پناهنده شد،عثمان اورابنزد رسول خدا(ص)آوردوازآن حضرت خواست تااورا عفو کند.پیغمبراسلام مدت زیادى سکوت کرد آنگاه بخواهش عثمان جواب مثبت دادواوراعفو کرد....
اسید سیتریک Replied
@HamedGodarzi9 April 2026مهمترین جملات امامخامنهای که نفوذیها دوست ندارن بشنوید! «منتظر دستور امام نباش»1⃣ نباید دائم منتظر نظر رهبر بمانیدکار دست مَردمه، شما وظایفی داریدباید نظر و موضع گیری داشته باشیدتحلیل داشته باشید.تکلیف دارید2⃣ ایمان،باید ابوذری باشه(مطالبه)گاهی وظیفه مردم، با امام متفاوته.نمیشه من در همه…Show more28 MB
@ahmadreza769 April 2026Replying toاحسنتتتایکاش تمامی ما مردم، از حقیقت بصیرت و خودآگاهی بهرمند شویم....
اسید سیتریک Replied
@maryamzaeri629 April 2026Replying toامروز تلویزیون تحلیل جالبی در مورد آتش بس داد . من که کلا مخالف بودم با شنیدن این سخنان ساکت شدم . میتونم بگم ایران مجبور شد که آتش بس موافقت کنه. تحلیلش هم درست بود
اسید سیتریک Replied
This post was deleted by the post author.