یادمه سال ۹۲ که دولت اصلاحات رفت مذاکرات برجام رو شروع کرد؛ اوباما در مصاحبه ای گفت: اگر مذاکره نمیکردیم، ساختار تحریم ها علیه ایران فرو میریخت و بی اثر میشد....ترامپ هم امشب گفت: اگر توافق نمیکریم، ذخایر نفت آمریکا، ۳۰ روز دیگر به پایان میرسید.#فتأمل