iriافسر پیشرفت Replied
به نظر میرسد اینکه رهبر انقلاب «نظر دیگری داشتهاند» ناظر بر امضاء تفاهمنامهی بین رؤسای جمهور ایران و آمریکا در مقطع کنونی و از جنس مخالفت رهبر شهید با تماس تلفنی روحانی و اوباما بوده و نیز معطوف به امضاء با شخص ترامپ (قاتل رهبر شهید و حاج قاسم)، نه حسب نامقبولی مفاد تفاهمنامه!عبارت «بنده علی الأصول نظر دیگری داشتهام»، ناظر بر عدم موافقت رهبر انقلاب با «امضاء تفاهمنامه بین رئیس جمهور ایران و آمریکا» است، نه معطوف به ارزیابی منفی رهبری حول چهاردهبند تفاهمشده؛آقای #قالیباف، مذاکرات را به نحو احسن پیش بردند و به نتیجهای رساندند که علاوه بر تأیید از سوی مقامهای جمهوری …Show more
@alishat7dReplying toشما نظرتو نگه دار برای خودت واژه علی الاصول که توی متن اومده برای جلوگیری از همین سواستفاده های امثال شماستعلی الاصول یعنی از اساس تفاهم نامه و مذاکره نظر رهبر نبوده و تحمیل شده
افسر پیشرفت Replied
@imamhussain_ar14 June 2026في الليلة الأولى من شهر محرم الحرام، حيث يعلو الحزن وتخفق القلوب لذكرى الفاجعة، نقف عند ضريح الإمام الحسين (عليه السلام) نيابةً عن القلوب المشتاقة، نحمل أسماءكم ونياتكم، ونرفعها سلاماً وولاءً عند عتبته الطاهرة، سجّلوا أسماءكم في الرابط أدناه لتكونوا معنا في هذه الزيارة المباركة.https://imamhussain…Show more
@alishat15 June 2026صلی الله علیک یا ابا عبداللهبالانابة الشهید القائد، الامام سید علی خامنئیو الشهید مصیب شادابی ادهمو عبدک و خادمک علی شادابی ادهم
افسر پیشرفت Replied
@Enkarevagheiyatnabehaghighatast14 June 2026بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ۱۶۸ برای کودکان میناب به قلم: فتحعلی علوی سوق #تاماهوک در توسان آریزونا زاده شددر کارخانهای که نورهای مهتابی لالاییای از فولادزمزمه میکردند.کارگری عرق از پیشانی سترد،شیفت را تمام کرد
This post was deleted by the post author.
@alishat16 March 2026از کودنایی که همه چیزو به سخره می گیرن انتظاری نیستولی اگه چشاتو باز کنی تو پیام قبل گفتمیواش یواش اذهان آماده شد شوکش کمتر شد...
Replied@BatWings16 March 2026جون مردمو کردین بازیچه دست خودتوناون از اون دسته از مردم که صبح تا شب میکشید بیرون رحم بهشون ندارید نمیگید تو این وضعیت میمیرن دنبال اینید که تلفات بیشتر بدید فقط برا توجه رسانه ایاینم از بلایی که سر عامه مردم اوردید با قطع کردن اینترنت و بن کردن پیجای خبری #goon #اینترنت_آزاد #اینترنت_بین_المللمردم داره با زندگیشون بازی میشه نه از اطراف خودشون نه از عزیزانشون خبر دارن، چرا با ما مردم پدر کشتگی دارین آخه؟؟؟؟ اگه میخواین همین ملتی که همش حرف از حفاظتش میزنین رو به کشتن بدین بیاین مثل آدم بگین!#اینترنت #گنگ_تعاملی
@alishat16 March 2026Replying to andوای چه فاجعه ای!!!بن کردن پیج های خبری!!!لابد منظورتون عنترنشنال و منوتوعه...ولگردی مجازی مهم تره یا امنیت ملی؟مثل اینکه توهم مهربونیه دشمن هنوز تو ذهنتونه؟دشمن اگر مسلط شد چیزی دیگه از ایران باقی نمیمونهنه جمهوری اسلامی کلا ایران
@alishat16 March 2026Replying to andما رو کسی نمی کشه بیرونما میدونیم اگر نیایم بیرون یه مشت وحشی جانی هرزه ۱۸ دی ای میان کف خیابون و مردمو سلاخی می کننمرگ برای ما دیگه بعد از آقای ما ترسی نداره...
This post was deleted by the post author.
@alishat16 March 2026Replying toفهم ژئوپولیتیکی ندارید چرت و پرت نگیددشمن بخاطر مرگ بر ... گفتن ما به ما حمله نکردهدشمن ۱۵۰ ساله داره می چاپتمون پناهگاه مال یه چوسه جا قد اسرائیله که جواب میدهنه برای ایران به این پهناوریقطع اینترنتم برای اینه که یه سری وحشی گاو نریزن کف خیابون مردمو سلاخی کنن همزمان با دشمن
This post was deleted by the post author.
@alishat16 March 2026اگر اون چهار میلیارد با تو وارد جنگ شدن شما میخوای بشینی تا ببلعنت؟ یه جاهایی دست به آموزه های اخلاقی میبرید که اصلا جاش نیست؟ما دنبال نابودی اونا نیستیماونا دولت هایی رو انتخاب کردندولت ها ماجراجویی های کردن و این نتیجهش میشه
@alishat16 March 2026بخوای نخوای سرنوشت تاریخ نه از روی جبر، بلکه فرازمانی بودن علم خداوند مشخصه و از طریق پیامبرانش به ما فرموده۲ سوم جمعیت زمین از بین خواهند رفت بر اثر بیماری و جنگ و سوتغذیه و ...مسلمانان با ظهور مولاشون فاتحان زمین خواهند بود.
This post was deleted by the post author.
@alishat16 March 2026Replying toخدا خودش بیان کرده که با کی همراه و یاور هست...نیازی به وکیل وصی هم ندارههمه چیز در قرآن بیان شده و از فساد بنی اسرائیل تا پیروزی نهایی ضعیف پنداشته شدگان رو وعده دادهو فرموده که وعده های من ۱۰۰ از ۱۰۰ محقق میشهبشین تماشا کنانشاءالله که عمرت قد بدهببینی اون روز رو
@alishat16 March 2026ما در طول تاریخ کلاً دو جبهه داریم۱حق و ۲باطل حد وسط نداریم ۱. همه انبیا، اولیا و خوبان عالم ۲. همه یزیدها و فرعون ها و ...شما قاضی ملت شریف ایران تو کدوم دسته ست؟جزیره اپستینی های کثیف کودک کش تو کدوم دسته ست؟ ۱یا ۲خدا فرموده:ممکنه در طول تاریخ سختی ها براش زیاد باشه اما پیروزی با دسته اوله
This post was deleted by the post author.
@alishat16 March 2026Replying toبله عقل خیلی به کار گرفتنش خوبهلازمه همه کارهاستاز ساخت موشک، پلنینگ برای جنگ و...ما تو سال ۹۸ یه مصاحبه از سردار سلامی داشتیم که گفتن ایران به سطحی از بازدارندگی رسیده که همزمان میتونه با ۱۰ کشور و بیشتر وارد جنگ بشه این به معنای این نیست که کشور آسیب نبینهیعنی هر ضربه ای بخوره بالاترشو میزنه
@alishat16 March 2026اما کافی نیستعقل محاسباتش در حد داده ها و یافته هاشهاما یه جایی دیگه باید دست عقلو بسپاری به وحیاونجاست که خدا می فرماید و یرزقه من حیث لا یحتسب، از اونجایی که فکر نمی کنی عقلت نمیرسه روزی میادیاری میشید با ۱۰۰۰ ملائکهشوخیه مگه حمله به تاد و آرو و آبکش آهنین ترس اینها از کجاست؟ از خدا
@alishat16 March 2026باید بدانیم اگر آتش بس کنیمباید فاتحه امنیت، اقتدار و عزت کشور رو بخونیم تورو خدا باور کنیداگر قبل از نابودی اسرائیل و اخراج آمریکا جنگ رو متوقف کردیم و مثل ۱۴۰۳ به بعد رفتیم دنبال عادی سازی و مذاکرهناموسمونو باید از زیر دست خارجی ها بکشیم بیرونالبته خودمونو قبلش سر بریدنسوریه جلوی چشم ماست
This post was deleted by the post author.
@alishat16 March 2026Replying toخوب کدوم کنوانسیون، سازمان یا ... میخواد ضمانت اجرایی شو تضمین کنه؟واقعا باید بفهمیم که سازمان های جهانی بردگان صهیونیسم هستن و تنها کارشون کنترل کشورهایی مثل ماست کی میخواد اینا رو خلع سلاح کنه؟جنگ غزه همه چیز رو برای ما عیان کرد و حجت تمام شد
@alishat16 March 2026باید بدانیم اگر آتش بس کنیمباید فاتحه امنیت، اقتدار و عزت کشور رو بخونیم تورو خدا باور کنیداگر قبل از نابودی اسرائیل و اخراج آمریکا جنگ رو متوقف کردیم و مثل ۱۴۰۳ به بعد رفتیم دنبال عادی سازی و مذاکرهناموسمونو باید از زیر دست خارجی ها بکشیم بیرونالبته خودمونو قبلش سر بریدنسوریه جلوی چشم ماست
@alishat16 March 2026خیال می کنید ولمون می کنند؟ایرانو تیکه می کنننسل ایرانی رو ریشه کن می کننکاری می کنن که دیگه هر کس قسر در رفت نتونه جرئت کنه بگه من ایرانی ام اگر فکر می کنید دشمن نایس و مهربونهتکنیک دبل تپ در زدن مدرسه میناب رو مرور کنیدرسماً به دختران ما تیر خلاص زدن
@alishat16 March 2026یه جایی دیگه محاسبه گری معنایی ندارهجنگ وجودیهبعضی از مردم هنوز نفهمیدن اینوبخدا اگر نابودش نکنی، نابودت می کنهبا هر چی داری باید بجنگیقبلا باید فکرشو می کردی که نظامیا نشون دادن که فکرشو کردنجای وایسادن نیستجای فکر منافع اقتصادی کردن نیستجای فکر به پلن بی نیستتنها راه جنگ تا رفع شر ظالمه
@alishat16 March 2026تو این جنگ حتی اونا گفتن غلط کردیم هم نباید دست برداریدشمن نرمش نشون خواهد داد تا اراده ملت رو بشکنه تا در نهایت در غفلت ما، ضربه نهاییو بزنهاین جنگ اگر به نتایجش نرسهچون بالاترین مقام ما رو که جایگاه دینی اش فراتر از حتی پدر و فرزند هست رو زدیعنی این کشور دیگه چیزی برای از دست دادن نداره...
@alishat16 March 2026وقتی نزدی میصرفه براشاسرائیل میگه من ستون رو زدم فوقش ساختمونام و منافعم پودر شد ولی هنوز هستم پس این معادله سود آوره، توجیه دارهپس بازهم تکرار می کنه تا نابودی کامل کشورسری بعدی دیگه کریدور ها رو فعال می کنن و بستن تنگه هرمز دیگه به هیچ دردی نمیخوره