post


This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌-چرک‌نویس‌
@aseman_radmehr18 اردیبهشت 1405
Replying to
زینب چقدر زندگیو سخت گرفتی حالا اگه اسمت آسمان بود و بقیه "اسمان" مینوشتنش یچیزی..
Profile picture of ‌armita‌
@armiita18 اردیبهشت 1405
قبلا تصمیم گرفته بودم هرکی تایپ میکنه (ارمیتا) رو بلاک کنم، ولی جدیدا عادی شده 😂😭
شاید اون معلم بیتربیتی که سال 96 برای نشون دادن سطح طنزش "سما" و "اسکای" صدام میکرد رو ببخشم، ولی اینایی که اسممو اسمان مینویسنو نه.
17:20 - 18 اردیبهشت 1405

1 Reactions
85 Views


1 Reply

Profile picture of ‌-چرک‌نویس‌
@aseman_radmehr18 اردیبهشت 1405
راستی خیلی خوشگلی آرمیتاشبیه دوست بچگیمی ؛)