post


This post was deleted by the post author.

@dadashpsycho5 April 2026
اول جنگ اونجا رو شخم زدن، عجیبه بازم میزنن
Profile picture of ‌|صامت|‌
@Sametaam5 April 2026
Replying to
چند روز بود نزده بودنش باز امشب زدنبا کروز هم میزدن دیگه جنگنده نیومد
@dadashpsycho5 April 2026
Replying to
اینقدر زدن که شهید لاوی رو بستن و تشییع شهدا بعضا به جای بزرگمهر تا شهدا شده میدون فیض تا شهدا
Profile picture of ‌|صامت|‌
@Sametaam5 April 2026
Replying to
اهوم خیلی وقته ورودی اتوبان بسته‌است
دقیقا
00:30 - 5 April 2026

1 Reactions
52 Views