post


This post was deleted by the post author.

بزرگوار چرا ناراحت میشی به تریج قبای شما بر میخوره اژه ای علارقم اینکه بیش از یک میلیون نفر از روحانی شکایت کردن کاری نکرده
13:45 - 3 April 2026

2 Reactions
268 Views


1 Reply

Profile picture of ‌محمد زَلَقی‌
@Mzalaghi3 April 2026
Replying to
بحث ناراحتی نیست فهمش ساده است !! در ضمن املای (علی‌رغم) رو اول یاد بگیر بعد بکار ببر