دقیقا مثل تفکر اصلاحات حرف میزنی آ شیخاگر از طیف اصلاح طلبان با رای پایین رای اوردن میشن اکثریت و عصاره ملت((:و اگر انقلابی ها رای اوردن میشن اقلیت ۴ درصدی)):
جبهه ی اصلاحات ، جبهه ی متفکر و خوبیست و درست نیست اینطور حرف زدنشاید برخی اصلاح طلبان اینچنین بگویند اما اصلاحات نه..هم رای آقای پزشکیان رای بالایی بود و هم رای شهید رئیسیمطمئن باشید ملاک بیشتر مردم حزب سیاسی نیست