حس می کنم یه شهروند ساده ام که چهل شب، تو خیابون پشت دست مافیا بازی کردم، حس میکنم شهروندی هستم که در شب، شات مافیا شدم😭(اوووف بر این آتش بس و مذاکره ننگین و یار فروشی خطرناک)😭
@fa_am18318 April 2026Replying toحالا که بارهبر انقلاب پیمان بستیم،همونطور که فرمان به جنگ ایشون رو پذیرفتیم،فرمان به این اتش بس رو هم بپذیریم مطمئن باشید بدون فرمان ایشون این تصمیم گرفته نشده. چون ایشان فرمانده کل قوا هستن . ولایت پذیری ما اینجا اشکار میشه وقتی بیعت کردیم با ولی یعنی امر ،امر اوست.پس نگران نباشیم