8 April 2026
حس می کنم یه شهروند ساده ام که چهل شب، تو خیابون پشت دست مافیا بازی کردم، حس میکنم شهروندی هستم که در شب، شات مافیا شدم😭(اوووف بر این آتش بس و مذاکره ننگین و یار فروشی خطرناک)😭
Profile picture of ‌فاطمه‌
@fa_am18318 April 2026
Replying to
حالا که بارهبر انقلاب پیمان بستیم،همونطور که فرمان به جنگ ایشون رو پذیرفتیم،فرمان به این اتش بس رو هم بپذیریم مطمئن باشید بدون فرمان ایشون این تصمیم گرفته نشده. چون ایشان فرمانده کل قوا هستن . ولایت پذیری ما اینجا اشکار میشه وقتی بیعت کردیم با ولی یعنی امر ،امر اوست.پس نگران نباشیم
Profile picture of ‌🍂🍁دختر پاییز🍁🍂‌
@Dokhtare_aban8 April 2026
Replying to
چطور ثابت میکنی ایشون پذیرفتند؟
فعلا باید به حرف شورای امنیت که اسم ایشون رو اوردند دربیانیه اعتماد کرد.💔
08:42 - 8 April 2026

1 Reactions
28 Views