اولا آقای زکریایی توهین نکردند شما هم از ایشون یاد بگیرید، آقای سلیمی هم به اندازه توهینها تخریبهای شما نبود ،باز هم کاش شما هم مثل ایشون توهین میکردی، شما دیگه دست وصورت هرچی تخربب کنندهست رو،شسنتين،اينقدری که حامیان جلیلی تخریب کردند دوستداران قالیباف نکردند در واقع نیازی به تخریب نداشتند، 😔