در محیطی شبیه به توئیتر به نظر به چهار واکنش نیاز داریم:خندیدم 😂خونده شد ❤️تأیید می‌کنم 👍دیسلایک 👎دیگه نهایتِ نهایت برای ادایی‌ها یه دونه 😥
02:55 - 21 June 2025

43 Reactions
1912 Views


6 Replies

Profile picture of ‌متین‌
@matin117921 June 2025
Replying to
یه دونه انگشت میانی هم لازمه جهت واکنش به اکانت های پهلوی و اسرائیل

Profile picture of ‌Mohsen Khazaei‌
@Khazaei_15821 June 2025
Replying to
ری‌اکت بازو گذاشتم عشق کنی شیخ

Profile picture of ‌فاطمه‌شون‌
@Fatemedetails21 June 2025
Replying to
نظریه‌ی آنپاپیولارم اینه که کلاً ظرفیت لایک و دیسلایک نداره سوشال‌مدیا

Profile picture of ‌دراج‌
@Dorraj21 June 2025
Replying to
برای این روزها هم