یه دونه انگشت میانی هم لازمه جهت واکنش به اکانت های پهلوی و اسرائیل
@matin117921 June 2025Replying toیه دونه انگشت میانی هم لازمه جهت واکنش به اکانت های پهلوی و اسرائیل
@Fatemedetails21 June 2025Replying toنظریهی آنپاپیولارم اینه که کلاً ظرفیت لایک و دیسلایک نداره سوشالمدیا