#دهن_کجی به حکم خدا و دین و مذهب رسمی کشور و ملت ایران توسط وزیر نالایق پزشکیان#رضا_صالحی_امیری#استعفا#عزل
iriheduos 96 Replied
#دهن_کجی به حکم خدا و دین و مذهب رسمی کشور و ملت ایران توسط وزیر نالایق پزشکیان#رضا_صالحی_امیری#استعفا#عزل
Replying toیاد کلیپ اون اسیر ۱۳ ساله بسیجی دست رژیم بعث افتادم که تا مصاحبه کننده هندی شال ش سرش نکرد باهش مصاحبه نکرد. مجازات این رفتار ایشون باید هزاران بار مشاهده اون قطعه فیلم باشه
heduos 96 Replied
heduos 96 Replied
@Farhadfathi14 June 2026پس حاجی چطوری نقد کنیم؟! یعنی هیچی نگیم؟!رهبرشهید مدل غلط رو نفی کردند و مدل درست رو هم گفتند. با رسم شکل فرمودند ولی ما با افرادی روبرو هستیم که فقط الکی میگن جانم فدای رهبر و اساسا هیچی به سخنان رهبری گوش نکرده و نمیکنند ولی خودشان رو انقلابی تر از همه میدانند.رهبری تاکید میکنند این نوع تجمعا…Show more956 KB
@heduos9615 June 2026Replying toمنم مخالف حرف بدون منطقم که اصل حرف رو زمین میزنه ولی همین کلیپ حضرت اقا در ادامه میگن این خشم رو نگه دارید برای موقع اش شخص اول مملکت رو ترور کردن. اصلا ایران نه، یک کشور لاییک، اصلا کیم جون اون، واکنش مقامات ایران نسبت به ترور رهبرش چی بود؟ رفتن پای میز مذاکرهکاش عین ده شرط باشد، نه یک واو کمتر
heduos 96 Replied
@Sarbazkhodda4 May 2026آقای کاشانی حجت کسی نیست من این مراسم حضور داشتم بسیار استدلال های ضعیفی در مورد اعتماد به مسولان داشتند و به دغدغه های مردم ولایتمدار غیرمستقیم نیش میزدند چندبار هم گفت نیت من از این حرفا سازش نیست .
@heduos964 May 2026Replying toاصلا من سوال دیگری دارمچرا همون موقع که اینقدر دیدن در این موضوع بد کار شده آقای کاشانی نیومدن برای امثال مایی که حرف ایشون رو میخونیم آگاه سازی انجام بدن از این موضوع؟ چرا این جلسه خصوصی بوده؟ همون موقع ها هم ما در آستانه بعثت بودیم دیگه درسته؟ قدیس سازی بعد از شهادت؟
heduos 96 Replied
@heduos964 May 2026Replying toبگم باورم نمیشه باورتون میشه؟ یعنی حفظ ظاهرم نمیتونه بکنه؟ ادا در بیاره حداقل، پول تو جیبی ش تموم شده؟ سس خرسی تو سر اون جارد گاویدانشون
heduos 96 Replied
@EbrahimSamadi27 November 2025
@akhbarefori14 April 2026به نتیجه مذاکرات با امریکا خوشبین هستید یا بدبین؟اینجا بنویسید تا نظرات شما در خبرفوری منتشر شود👇🏻
@user17761153416614 April 2026Replying toخوشبینم چون این جنگ نه نفع و سودی برای آمریکا داره نه برای ایران ، خوشبینم که قدرت به کشور برمیگرده(گرچه تاریخ خلاف این رو گواهی میده ... خداروچه دیدی شاید بعداز مدتها ما تاریخ رو از نو نوشتیم!!)
@heduos9614 April 2026Replying to andبا مذاکره قدرت به کشور برمیگرده. هر چی فکر میکنم متوجه معنای کلامتون نمیشم. چی با جنگ از دست رفته که با مذاکره برمیگرده؟ با دادن اورانیوم و حق غنی سازی و خلع سلاح شدنمون چه قدرتی قراره برگرده؟ اگر امریکا ۱۰ شرط ما رو قبول میکرد بععععععله ولی ۱۵ شرط آمریکا چه قدرتی برای ایران باقی میذاره؟
heduos 96 Replied
@akhbarefori14 April 2026به نتیجه مذاکرات با امریکا خوشبین هستید یا بدبین؟اینجا بنویسید تا نظرات شما در خبرفوری منتشر شود👇🏻
heduos 96 Replied
@Mehdi_Darabkhah8 April 2026اگر این باشه یقینا پیروزیه اما ضمانت انجام اینها چیه ؟آمریکا حرفش پشیزی اهمیت نداره!این مستکبرین نه سازمان ملل میفهمن نه قرار داد و ! با اینها باید با زبان زور حرف زد! تنگه باید بسته بماند نیروهاشون رو که از منطقه بردن تحریم ها رو برداشتن قطعنامه ها رو که لغو کردن اون موقع از تنگه باز بشه
@heduos968 April 2026Replying toاونم نه باز بازبازِ تنگتنگه اس دیگهیعنی مثلا آمریکا تحریم، مجبور به ایجاد تراستی ها بشه و با واسطه بره تجارت تو این منطقه😎تا ابد امریکا و اسرائیل تحریم✌🏻
heduos 96 Replied
@Chahzade1 April 2026
heduos 96 Replied
@Sokhangoo_khatam5 April 2026سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص):🔹️فراموش نکنید که درصورت گسترش شرارت، کل منطقه به جهنمی برایتان تبدیل خواهد شد.🔹️سراب شکست جمهوری اسلامی ایران، تبدیل به باتلاقی برای فرورفتنتان شده است.6 MB
@heduos965 April 2026Replying to#قاتل_رهبر_رو_بزن#ضربه_آخر_رو_بزن#بزن_که_خوب_میزنیدرد و بلاتون بخوره تو سر وطن فروش ها، ماشاءالله
heduos 96 Replied
@Reza_kiani5 April 2026مهدی نصیری مصاحبه با اینترنشنال همدستی سپاه،ترامپ برای نابودی ایراناین گاو رو کجای دلمون بذاریم!؟مهدی نصیری ️سریعا فرماندهان نظامی و آقایان خاتمی،روحانی،احمدی نژاد،پزشکیان به شاهزاده رضا پهلوی بپیوندید.3 MB
@heduos965 April 2026Replying toچششششششششم عباس آقاممنون که امید هاتون رو نام بردین تا ما حالمون ازشون به هم بخوره، این یعنی محکم نبودن تا حدی که حتی به ذهن کوچک شما خطوووور هم نکنه همچین چیزی، مثلا چرا قالیباف رو نام نبردی شیطون؟ چون میدونی اصلا رااااااه نداره، ما همونو می خوایم🦾
heduos 96 Replied
@IRIMFA3 March 2026🔹پیام سخنگوی وزارت امور خارجه در شبکه ایکس درباره حملات جنایتکارانه آمریکا و اسرائیل به اهداف غیرنظامی ایران اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه در پیامی در شبکه ایکس درباره حملات جنایتکارانه آمریکا و اسرائیل به اهداف غیرنظامی ایران نوشت: حملهٔ ایالات متحده و رژیم اسرائیل به بیمارستان گاندی ت…Show more
@heduos964 March 2026Replying to
heduos 96 Replied
@Soudehhamdani27 September 2025در این رشته مطالبی دربارهٔ تفاوتهای اساسی انقلاب الهی امام با رویکردهای مادیگرای غرب و شرق بیان میکنیم #گفتمان_انقلاب_اسلامی