ولی کاش من این دوره دانشجو بودمنصفیشو با کرونا و مجازی گذروندننصفیشو با جنگ و تعطیلیحالا دوره ما یکسال جنگ داخلی ۸۸ شد کلاسها و امتحاناتمون حضوری برقرار بود! ملت همو تیکه پاره میکردن ما از وسطشون رد میشدیم بریم دانشگاه😐
@lieaebony24 April 2026Replying to۸۸ خیلی امتحانات درهم برهم بود ولی لعنتی وسط جنگ داخلی هم باید میرفتیم دانشگاه
@khanomesad24 April 2026Replying to and۸۸ ،تا مراقب برگه ها رو پخش کرد یکی از بچهها بلند شد دونه دونه برگههامونو پاره کرد!