24 April 2026
ولی کاش من این دوره دانشجو بودمنصفیشو با کرونا و مجازی گذروندننصفیشو با جنگ و تعطیلیحالا دوره ما یکسال جنگ داخلی ۸۸ شد کلاسها و امتحاناتمون حضوری برقرار بود! ملت همو تیکه پاره میکردن ما از وسطشون رد میشدیم بریم دانشگاه😐
۸۸یه سری قهر کردن امتحان ندادن کسی آدم حسابشون نکرد. از دانشگاه ما مراقب بردن برای یه دانشگاه دیگه.
17:46 - 24 April 2026

1 Reactions
215 Views


2 Replies

Profile picture of ‌liea ebony🎒‌
@lieaebony24 April 2026
Replying to
۸۸ خیلی امتحانات درهم برهم بود ولی لعنتی وسط جنگ داخلی هم باید میرفتیم دانشگاه

Profile picture of ‌خانم‌صاد‌
@khanomesad24 April 2026
Replying to and
۸۸ ،تا مراقب برگه ها رو پخش کرد یکی از بچه‌ها بلند شد دونه دونه برگه‌هامونو پاره کرد!