24 April 2026
ولی کاش من این دوره دانشجو بودمنصفیشو با کرونا و مجازی گذروندننصفیشو با جنگ و تعطیلیحالا دوره ما یکسال جنگ داخلی ۸۸ شد کلاسها و امتحاناتمون حضوری برقرار بود! ملت همو تیکه پاره میکردن ما از وسطشون رد میشدیم بریم دانشگاه😐
Profile picture of ‌مهرزاد س‌
@mehrzaad24 April 2026
Replying to
۸۸یه سری قهر کردن امتحان ندادن کسی آدم حسابشون نکرد. از دانشگاه ما مراقب بردن برای یه دانشگاه دیگه.
۸۸ خیلی امتحانات درهم برهم بود ولی لعنتی وسط جنگ داخلی هم باید میرفتیم دانشگاه
17:47 - 24 April 2026

1 Reactions
184 Views