ولی کاش من این دوره دانشجو بودمنصفیشو با کرونا و مجازی گذروندننصفیشو با جنگ و تعطیلیحالا دوره ما یکسال جنگ داخلی ۸۸ شد کلاسها و امتحاناتمون حضوری برقرار بود! ملت همو تیکه پاره میکردن ما از وسطشون رد میشدیم بریم دانشگاه😐
@mehrzaad24 April 2026Replying to۸۸یه سری قهر کردن امتحان ندادن کسی آدم حسابشون نکرد. از دانشگاه ما مراقب بردن برای یه دانشگاه دیگه.