طبق فرموده ی قرآن:ما حق نداریم حتی به کفار ، فحش بدیم و بددهنی کنیم:و لا تسبوا الذین یدعون من دون الله فیسبوا الله عدوا بغیر علم(انعام ۱۰۸)
This post was deleted by the post author.
@DrAliakbari12 August 2023طبق فرموده ی قرآن:ما حق نداریم حتی به کفار ، فحش بدیم و بددهنی کنیم:و لا تسبوا الذین یدعون من دون الله فیسبوا الله عدوا بغیر علم(انعام ۱۰۸)
This post was deleted by the post author.
@m_mohammadi137812 August 2023Replying toمذهبی هایی داریم که نعوذبالله عقیده دارن خدا و اهل بیت در جاهایی بد دهنی کردن! یاللعجب! قربون شکل ماهتون بشم! خدا در قران فرموده قولوا للناس حسنا! گفته ناس! یعنی با #همه خوب حرف بزنید. عزیز! این واضحه بددهنی و فحاشی ناشی از ضعف نفسه! ناشی از یک سری عقده های درونیه! اون وقت حضرت .. .؟
This post was deleted by the post author.
@m_mohammadi137813 August 2023Replying toاولا این ایه، قران نیست.صرفا یک آیه از قرآن هست عزیزبرادر که به استناد به این یک ایه یا حتی چند ایه،انقد کشککی نمیتونید حکم بدید. ایه داره میگه به علمت عمل کن! برای تقریب به ذهن هم، مثال زده! نگفته حمارید! حمار رو #مثال زده(کمثل) چون کارش باربریه! میگه اقا انقد بار نکن! عمل کن به علمت. همین و تمام
This post was deleted by the post author.