12 September 2024
یکی از جنبه های دافعه #ویراستی واکنش 👎 دیسلایک است. خیلی ها با موجی از دیسلایک های گروهکی مواجه شده و از ویراستی دلزده می شوند.اگر هر کاربری (مثل کانالهای تلگرام) واکنش های ویراست خودش رو اختیاری انتخاب می کرد تنوع افکار و سلایق بیشتر میشد. #پیشنهاد‎@Anjidani نظر شما چیست؟
جالب نیستالبته بستگی به فلسفه وجودی شبکه اجتماعی داره، می خواد به چه قیمتی اجتماع سازی کنه، با چه هدفی اجتماع سازی کنهبرای من که این آرا مخالف دردآور نیست
19:21 - 12 September 2024

1 Reactions
106 Views