کلا همین یه دونه فیلم رو دارید همش پخش می کنیددرسته صحبت اقا درستهحالا سوال ، ایا شرش در دفعات قبلی رفع شد ؟ آیا الان شرش رفع می شه ؟ مگه همین الان قالیباف نمی گه نشونه ها به ما می گن دشمن برای دور جدیدی از جنگ اماده می شه ؟ این رفع شره ؟ مگه تحریم شر نیست ؟ ۴۷ سال مذاکره کردید ، کو رفع شر ؟