ولی از فردا تا دو هفته خیابونا رو خالی نکنید و شیرینی و شربت پخش کنید و به این #جنایتکاران اپستینی #خونخوار و آدم خوار اصلا اعتماد نکنید ...#خیابان، خیابان، خیابان
8 April 2026ولی از فردا تا دو هفته خیابونا رو خالی نکنید و شیرینی و شربت پخش کنید و به این #جنایتکاران اپستینی #خونخوار و آدم خوار اصلا اعتماد نکنید ...#خیابان، خیابان، خیابان
@ABBAS138 April 2026Replying toکه چی بشهشکست شیرینی ندارهرها کردن جنگ برده عین شکستو حتما غضب الهی به دنبال داره
@seyedebrahim_3138 April 2026Replying toولایت پذیری یادمون نره دوست عزیز ... صلح فقط با دستور مستقیم رهبر امکان پذیره ...
@SeyedAli18 April 2026Replying to andپس شما از جام زهر خبر ندارید،در آن سالها هم صلح و جام زهر را به امام نوشاندن.رهبر ما بارها فرمودند نه صلح میکنیم و نه آتش بس.انتقام و غرامت.الانم این توافق نسبی از طرف عراقچی و بقیه ایجاد شده.