ولی از فردا تا دو هفته خیابونا رو خالی نکنید و شیرینی و شربت پخش کنید و به این #جنایتکاران اپستینی #خونخوار و آدم خوار اصلا اعتماد نکنید ...#خیابان، خیابان، خیابان
8 April 2026ولی از فردا تا دو هفته خیابونا رو خالی نکنید و شیرینی و شربت پخش کنید و به این #جنایتکاران اپستینی #خونخوار و آدم خوار اصلا اعتماد نکنید ...#خیابان، خیابان، خیابان
@ABBAS138 April 2026Replying toکه چی بشهشکست شیرینی ندارهرها کردن جنگ برده عین شکستو حتما غضب الهی به دنبال داره
@seyedebrahim_3138 April 2026Replying toولایت پذیری یادمون نره دوست عزیز ... صلح فقط با دستور مستقیم رهبر امکان پذیره ...