بعضی ها هنوز نفهمیدن رهبری از هر رئیس جمهوری حمایت می کنه...علی الخصوص در این برهه خاص! برهه ای که کوچکترین التهاب سیاسی به ضرر کشور و تنها حکومت شیعه است.شوخی نیست ۱۶ میلیون نفر رای داده. ولی راه انتقاد منصفانه رو هم نبسته،خدایی با این رئیس جمهور داریم به قهقرا می ریم. و فقط باید از خدا کمک بخوایم.