سلام علیکم اگر همین چند خط «به قول شما چرت» رو خونده بودین، پاسختون رو میگرفتینمشکل امروز ما در مجازی اینه که بیش از اونکه بخونیم، تایپ میکنیمالبته بدتر از اون اینه که برای هم احترام قائل نمیشیمانشاءالله که سلامت باشید

یا مهدی ادرکنی Replied
@H_raji6dReplying toسلام علیکم اگر همین چند خط «به قول شما چرت» رو خونده بودین، پاسختون رو میگرفتینمشکل امروز ما در مجازی اینه که بیش از اونکه بخونیم، تایپ میکنیمالبته بدتر از اون اینه که برای هم احترام قائل نمیشیمانشاءالله که سلامت باشید
Replying to andآقا سید، مردم دل و دماغ ندارنبا این توافقنامه ای که امیدوارم هیچوقت امضا نشه حال همه گرفته. شما ببخشید
یا مهدی ادرکنی Replied
@Pedrampartofard28 May 2026دنیای فردا دنیای صالحان قدرتمند است،نه دنیای فاسقان فکری و روحی تحقیر پذیر خوار ودلقک های فرومایه.#تمدن_نوین_اسلامی#گام_دوم#بسوی_ظهور
This post was deleted by the post author.
یا مهدی ادرکنی Replied
@Mostafaghanbari15 May 2025
یا مهدی ادرکنی Replied
@Leader17 May 2025ورود رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی(ره) و آغاز دیدار هزاران نفر از معلمان سراسر کشور با ایشان2 MB
Replied
@user16918474644423 March 2025Replying toبله مثلا این جریان قمر در عقرب که میگفتن از ۲۸ اسفند تا ۲ فروردین ادامه داره
یا مهدی ادرکنی Replied
@sam_athar19 August 2024
@user16918474644426 August 2024Replying toحقیقت روز جامعه رو کتمان نکنه. خودش رو جدای از مردم ندونه. عالم و عامل باشه. خوش اخلاق و خوش صحبت باشه.
یا مهدی ادرکنی Replied
@khamenei_ir30 July 2024آقای نیکول پاشینیان نخست وزیر #ارمنستان و هیئت همراه، پیش از ظهر امروز سهشنبه با حضرت آیتالله خامنهای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کردند. ۱۴۰۳/۵/۹
This post was deleted by the post author.
Replied@Mostafaghanbari29 January 2024Replying toرأی رو حتما باید داد ولی باید دست از مطالبه برنداشت. منتخب رو باید پاسخگو کرد.
@user16918474644429 January 2024Replying to andما اگر رای میدیم فقط برای جلوگیری از تضعیف کشور و حفظ انقلاب و عمل به فرمان آقاست همین و بس و گرنه دل خوش برای ما نگذاشته اند.
@user16918474644429 January 2024Replying to andمطالبه از کی؟ از کسانی که حتی پاسخگو و در دسترس نیستن؟ یک لینک تقلبی یا یک آدرس هرگز دست نیافتنی میدن و خداحافظ. فقط دروغ و دغل. به کی شکایت ببریم؟
This post was deleted by the post author.
@user16918474644425 December 2023Replying toگفتند یافت می نشود گشته ایم ما/ گفت آنچه یافت می نشود آنم آرزوست
یا مهدی ادرکنی Replied
@seyyedanjavi8 December 2023🔹منفورترین رییسجمهور تاریخ ایران اینبار پرونده تخلف اقتصادی «چای دبش» را دستاویز حمله به دولت سیزدهم و سفیدسازی خود قرار داده است!#پاسخ در تصویر .#انجوی_نژاد
@user1691847464448 December 2023Replying toخوب حالا این نکبتها پرونده رو کردن خوب در اصل قضیه که تفاوتی ایجاد نمیشه یعنی مشکلی نبوده؟ یا بوده ولی حل میشده؟ آقا چرا هی تقصیر رو میندازید گردن این و اون؟ ریشه یابی کنید که دیگه این مشکلات و اختلاسها پیش نیاد. به خدا مردم دیگه خسته شدن. فردا روز اگر کسی نیومد پای صندوق ....
یا مهدی ادرکنی Replied
@user1691847464448 December 2023Replying toوقتی توی این بوقهاشون فوت می کردن یاد گوساله سامری افتادم که ازش صدا در میامده
یا مهدی ادرکنی Replied
@Faqih28 November 2023💐هیچ انسانیّتی به پای انسانیّتی که #دین_اسلام به پیروان واقعی اش آموزش می دهد نمی رسد💐🪴#نامه_تشکر یکی از اُسرای اسرائیلی بعد از آزادی به #فرماندهان_حماس👇
@user16918474644429 November 2023Replying toاز یهودی مسلک باید دور بود حتی اگر ازت تعریف کنند. ظاهرشون دوسته و در باطن دشمن ترین مردم با ما هستن.
یا مهدی ادرکنی Replied
@KASHKULESTAN26 November 2023🏴ترسیم لحظه حمله به خانه #حضرت_زهرا (سلام الله علیها) توسط #هوش_مصنوعی...السلام علیکِ یا سیدتی و مولاتی یا فاطمه الزهراء#اللهم_عجل_لولیک_الفرج #فاطمیه
@user16918474644427 November 2023Replying toمگر حضرت زهرا (س ) در اون زمان باردار نبودند؟ این چه هوش مصنوعی بی هوشی هست که کمربند رو اینطوری تنگ و لباس حضرت رو اندامی ترسیم کرده. اوف
یا مهدی ادرکنی Replied
@MajidrezaNoroozi25 September 2023مقایسه تعطیلات ایران و برخی کشورهاپس اونجوری که عوام مردم میگن نیست که ایران از همه کشورها بیشتر تعطیلی داره...
@user16918474644426 September 2023Replying toبستگی داره این تعطیلات رو در ایران برای کدوم سازمان حساب کنیم. برخی از ارگانها پنجشنبه ها هم تعطیل هستن که با این احتساب برای آنها مجموع تعطیلی میشه بیشترین
یا مهدی ادرکنی Replied
@user16918474644419 September 2023Replying toبرای شرفیابی محضر امام حسین (ع ) این سیل جمعیت هنوز کمه و برای دیدن یک فوتبالیست این عده محدود هنوز هم زیاده. این نشون دهنده میزان معرفت و اشراف آدمهاست به هدفشون
یا مهدی ادرکنی Replied
@MajidrezaNoroozi15 September 2023توی مملکت اسلامی یه انتشاراتی مثل نشر کولهپشتی میاد کتاب "کتابخانه نیمهشب" که آموزش همجنسبازی میده رو ترجمه و مثل آب خوردن از ممیزیهای وزارت ارشاد هم عبور میکنه و به چاپ هفتاد و چهارم میرسه و به هیچکس هم برنمیخوره.جالبه که میگن آزادی نیست!!!در خود غرب هم اینقدر آزادی نیست...
@user16918474644415 September 2023Replying toبنده به شخصه چند کتاب دیگه هم دیدم که آموزش چنین چیزهایی داره مثل کتاب * آن دو در نهایت می میرند و چند تا مانگای ژاپنی اون هم با تصاویر افتضاح آنچنانی که نمی دونم چطور و از کجا اجازه نشر پیدا کردن