1d
آقایان تیم مذاکره‌کننده!مگر رهبر و شهدای ما بارها نفرمودند «به مذاکره با آمریکا خوش‌بین نیستم»؟ حال که با قاتلِ قائد امت، حاج قاسم عزیز و شهدای مظلوممان پای میز نشسته‌اید، لااقل شأنیت و عزت ایران را حفظ کنید.شروط قطعی رهبری باید بی‌کم‌وکاست اجرا شود؛ کاری نکنید که کاسه صبر ملت لبریز شود و مردم مج…Show more
چطور تشخیص دادند که تاریخ مصرف صحبت های حکیمانه رهبر شهید گذشته؟از دولت که توقعی نیست اما قالیبافی که دوستی سردار سلیمانی را یدک می کشد ،با شهادت امام شهید سردمدار شد یا به بقول رسانه های حامی اشان «رهبر هئیت مذاکره کننده»؟بلند پروازی اتان ،عاقبت بخیری ندارد.
14:53 - 25 June 2026

209 Views