4 August 2025
فرصت خوبی از سوی مدیریت شبکه اول سیما، فراهم شد تا در برنامه وزین #حماسه‌خوان، مباحثی را در نسبت رسانه و جنگ با توجه به اتفاقات جنگ تحمیلی اخیر، به بحث بگذاریم.دعوت می‌کنم که این برنامه را تماشا کرده و نکات تکمیلی، پیشنهادات و انتقادات خود را با من به اشتراک بگذارید تا از شما بیاموزم
سلام آقای ساعی یک سوال ،امسال و سال گذشته نزدیک به ۱۰۰هزار نفر با شرط سنی بیشتر از ۴۰ و ۴۵سال در آزمون استخدامی ماده ۲۸ وزارت آموزش و پرورش شرکت کرده و به عنوان معلم استخدام شدن،میشه بگید پس چرا من با ۲۶ سال سن از ورود به دانشگاه فرهنگیان محروم بودم،میشه بگید چرا ؟؟؟
21:22 - 4 August 2025

4 Reactions
224 Views