طرفداران اینترنت باید ضمانت بدهند که سرویس های وابسته به گوکل باعث شهادت افراد و یا آسیب به تاسیسات ما نشود، اگر شد، اعدامشان کنید.
@Hadi_yasbolaghi16 April 2026طرفداران اینترنت باید ضمانت بدهند که سرویس های وابسته به گوکل باعث شهادت افراد و یا آسیب به تاسیسات ما نشود، اگر شد، اعدامشان کنید.
@user1772631763717 April 2026Replying toاز نجابت مردم سواستفاده نکنید من فرش زیر پام رو فروختم تو این دوماه که خرجم در بیاد ولی معلوم نیست مردم تا کی نحابت بخرج بدن بقول حضرت ابوذر اتعجب علی من لا یجد قوتا فی بیته کیف لا یخرج للناس شاهرا سیفه
@Hadi_yasbolaghi17 April 2026Replying toاز کدوم سرویس بینالمللی استفاده درآمد داشتین که الان کاملا درآمدتون از بین رفته؟!والا من کارگر کارخونه میشناسم بیکار شده، از کارخونه هم دیگه درآمد نداره، ولی کار دیگه میکنه که دخلش با خرجش بخونه. ولی شما که کل درآمدت صفر شده؟!اینقدر وابستگی به اینترنت بین المللی؟!
@Hadi_yasbolaghi17 April 2026Replying toلیست بفرمایید کسب و کارهایی که بدون اینترنت بین الملل لنگ هستن.
@user1772631763717 April 2026Replying to andحدود نود درصد کارهایی که ربطی به صادرات یا واردات دارند و اکثر کارهای ازادشما حتمن حتمن حتمن کار دولتی دارید که قطعی نت تاثیری روی سفره تون نداشته من پیشنهاد بهتری دا م ، دولت نت رو ملی بکنه ولی نصف حقوق شما کارمندان دولت رو به شغلهای ازاد بده :))
@Hadi_yasbolaghi17 April 2026Replying to andحتمن حتمن حتمن؟! اینقدر مطمئنی؟!کاش به اندازه بال مگس به خودت ایمان داشته باشی، شرط ببندیم.اگر من دولتی بودم یکسال حقوقم رو میدم بهت، ولی اگر نبودم معادل یکسال حقوق خودم رو بده بهم، قبوله؟!
Ali Replied
@mehrikarimi199011 April 2026Replying toقربونت برم این دست ادعاهای ما مصداق لاف در بیابانه.اگه بحث انتقام جدی بود اصلا مذاکره ای در کار نبود
Ali Replied
@Piroozghasemi10 April 2026دولت چهاردهم با ادامه قطع اینترنت بین المللی برای عموم مردم و اختصاص رانت ظالمانه برای دولتمردان و وابستگان خود و تخصیص سیمکارت سفید پایه گذار بدعتی ظالمانه برای مردم شده و قطعا تقاص این تجاوز و ظلم که قهر عمومی با دولته رو هم خواهد داد.
@user1772631763710 April 2026Replying to andمن هنوز نمیدونم چرا دولت ما برعکس کار میکنهتو شرایط امنیتی باید دولتمردان و وابستگانشون و .... اتفاقا از نت بین الملل بخاطر ترورها و ... استفاده نکنندنه مردم عادی در ضمن جاسوس راحت یک ملیون میده کانفینگ میخره پس قطع نت فقط طبقات مستضعف رو نشانه گرفته
Ali Replied
@Zeinabghadiri8 April 2026امروز با«قیچی چهار لبه"_ترامپ _نتانیاهو _سوپر انقلابی نماهای تندرو برانداز _سوپر اصلاح طلبان شناسنامه دار براندازروبرو هستیم که هدف هر چهار لبه، فروپاشی اقتدار ملی ایران و تحمیل یک «صلح مسموم» یا «جنگ داخلی» است. اقدامات، اهداف و نقاط تمرکز آنها را برای آگاهیبخشی یادآور میشوم. ۱. جریان «سو…Show more
@user177263176379 April 2026Replying toهمین سوپر انقلابی های تند رو پای لانچر میرن ، و تو میدان هستند
This post was deleted by the post author.
This post was deleted by the post author.
@user177263176378 April 2026Replying toبتمن زمان قدیم تو ذره بین سرچ کن شزم قهرمانالبته ۲۰۱۹ نسخه جدیدس رو ساختند
Ali Replied
@Mr_Aliakbar7 April 2026شهیده|در پاسخ به حرف های زده شده درباره شهیده مرجان مشهدی کاظمی |
@user177263176377 April 2026Replying toمن یه ادم تجزیه طلب میشناسم که تو بمباران تهران کشته شد میشه براش ماله بکشید
Ali Replied
Ali Replied
@hayahubesyar_b06 April 2026درسته کمبودِ تنگستن ربطی به تنگهٔ هرمز نداره، اما شما خودت اگر اسمت تنگستن بود، وقتی تنگهٔ هرمز بسته میشد دلت نمیخواست گرون و نایاب شی؟
@user177263176377 April 2026Replying toمیدونی به چی فکر میکنممن از تمام تنگه ها و کانال ها دنیا رد شدم تنگه هرمز راحتترین بوده همیشهیه نوتیس میدادن که داریم از تنگه رد میشیم فقط همین :)))چون هم قسمت قابل دریانوردیش بزرگ و با اصول بود (نسبت به باقی تنگه ها) و هم خیلی امن بوداما زین پس :)))))
Ali Replied
@hayahubesyar_b03 April 2026امیدم اینه که این بزرگوار چند روز دیگه سلاحِ اتمیِ ایران را رونمایی کنه و دستش بگیره بیاره وسطِ مردم
Ali Replied
@HamidHsn1 April 2026Replying toبه خاطر دوربین نیست، به خاطر گوشیها و اینترنتِ اشیائه.همه وسایل الکترونیکی تبدیل به ابزارهای بالقوه شنود و جاسوسی شدند در رأسشون تلفن همراه.
Ali Replied
@D_TAHA31 March 202699 درصد خانم هایی که دارند سنگر خیابان رو حفظ میکنند محجبه (اغلب چادری) هستند، بهترین فرصته که نشون بدیم پاکارهای واقعی نظام کیان، اینکه تربیت دینی چقدر با حمیت ملی و وطنی ارتباط مثبت داره!اصرار #رسانه_ملی برای نادیده گرفتن این واقعیت و ضریب دادن به حضور بانوان بیحجاب،در بهترین حالت کج سلیقگیست.
@user1772631763731 March 2026Replying toکج سلیقگی نیست عمد در کارهصدا و سیما دست برادران اصلاحات بوده و هست و خواهد بودشماا اگر یهودی باشی و یهو بری تو مسجد و اونجا یه خاخام ببینی طبیعیه میری کنار اون میشینی نه کنار حاج حسن و ...
Ali Replied
@hayahubesyar_b031 March 2026Replying toمن تو گروههای خبریِ ایتا و بله دیدم.پیامی چند هفته پیش داده بودند که حتی نیم درصد هم به پیروزی شک نکنید.
@Rahgoozar_50431 March 2026شیعه در جنگ وجودیست، غفلت کنیم ناموسمان را در بازار بردهها میفروشند.This post was deleted by the post author.