Profile picture of ‌مظلوم مجازی‌
@MAZLOMAJAZI8 May 2026
کشور هایی تحت استعمار که همه چی به آمریکا وابسطس ، مردم کارگر شرکت هایی هستن که سودش مال آمریکاست و مدام مجبورن پای معامله هایی که آمریکا ترتیب میده بشینن و خبری از منابع طبیعی نیست چون آمریکا ازش درصد داره، ترامپ هم مثل اسب هایی که تو اصطبل باشن دربارشون حرف میزنه.
لطفا لیست کشور های مستعمره آمریکا رو بگید ؟ و لیست کشور های به قول شما مستقل
Profile picture of ‌نِلی☆‌
@Nelix8 May 2026
یه سوال، از نظر تو الان ونزوئلا کدوم یکیه؟
من دیدگاهم کلاسیک نیست صفر و یکی نمی بینم توی جهان یه نظمی هست قدرت هایی وجود داره هر کشوری باید توی این نظم خودشو جا کنه و بر اساس قدرتش بین وابسته بودن به هر کدوم از قدرت ها تعادل برقرار کنه همین چین که الان ابر قدرت اقتصادی هست وقتی رفت به آمریکا باج داد تونست توی نظم جهانی کاری کنه
Profile picture of ‌نِلی☆‌
@Nelix8 May 2026
سوالتون صفر و یکی بود. بعدم دنیا داره از تک‌بعدی بودن درمیاد اینجوری نیست که دیگه همه در مقابل یه قدرت هر چی خواست بدن تا بتونن وجود داشته باشن
اره منم همین نظر رو دارم اتفاقا شما تک بعدی هستید میگید ما فقط مخالف آمریکا هستیم همین کشور های عربی هم با چین هم با آمریکا هم روسیه رابطشون خوبه یا همین اسرائیل هم با همشون خوبه
Profile picture of ‌مظلوم مجازی‌
@MAZLOMAJAZI8 May 2026
بله اونا منابعشون رو دادن رفته ،به جاش شدن زمین جنگ زیاده خواهی های آمریکا.
چرا نمی گی زیاده خواهی پوتین ؟ اها یادم نبود به پوتین باج میدین
Profile picture of ‌مظلوم مجازی‌
@MAZLOMAJAZI8 May 2026
پوتین هیچ قسمت از منابع مارو نخواسته نمیگه فلان چیز رو بدید به من ، نمیگه اگه ندید بمب اتم میزنم ، نمیگه باید اینکارو بکنی اون کارو نکنی ، استعمار با روابط بین کشور ها متفاوته.
یعنی در رضای خدا باهاش رابطه دارید یا با چین
Profile picture of ‌مظلوم مجازی‌
@MAZLOMAJAZI8 May 2026
باهاشون معامله میکنیم ،اونا خریدار های نفت ما با توجه به تحریم های آمریکا هستن و هزار و یه جور صادرات و واردات با روسیه و بقیه داریم ،همکاری نظامی و دیپلماتیک داریم .
پس چرا بهتون جنگ افزار راهبردی نمی ده حتمی نمی خواد قدرت داشته باشید چرا پیش آمریکا زیرآبتون رو میزنه به هرحال روسیه نمی خواد ایران قدرت داشته باشه و آروم باشه دوس داره همیشه ما تو جنگ باشیم
18:09 - 8 May 2026

66 Views


2 Replies

Profile picture of ‌نِلی☆‌
@Nelix8 May 2026
ما عاشق چشم و ابرو کشوری نیستیم اگه باهاشون در تعاملیم صرفا به خاطر ارتباطات سیاسیه.

Profile picture of ‌مظلوم مجازی‌
@MAZLOMAJAZI8 May 2026
اولندش که زیراب چیه ؟ روسیه همین چند روز پیش قطعنامه ای که ضد ایران بود رو وتو کرده.جنگ افزار راهبردی هم معاملاتی داشته که خب حتما به صرفه ایران نبوده یا هر چیز دیگه، مهم اینه که زیاده خواه نیست ، در هیج عرصه ای هم به اندازه آمریکا با ما دشمنی نکرده.