کشور هایی تحت استعمار که همه چی به آمریکا وابسطس ، مردم کارگر شرکت هایی هستن که سودش مال آمریکاست و مدام مجبورن پای معامله هایی که آمریکا ترتیب میده بشینن و خبری از منابع طبیعی نیست چون آمریکا ازش درصد داره، ترامپ هم مثل اسب هایی که تو اصطبل باشن دربارشون حرف میزنه.