در رابطه با جام جهانی و تیم ملی ؛ایرانی نیستی اگه منتشر نکنی !
7 MB

زری ا Replied
@pooyanabhari16 June 2026در رابطه با جام جهانی و تیم ملی ؛ایرانی نیستی اگه منتشر نکنی !7 MB
@user17815856585517 June 2026Replying toزیر چشم سمت چپ کمی فیلر لازم شدی.. سری بعد پست دادیدکمه آخوندی و دکمه بعدیشو نبند ببینیم چی تتو کردی..تتوعه؟ی متنی زیر یقه ی لباست خود نمایی میکنی 🫠🫠🫠🫠
Replied
@user17815856585517 June 2026Replying toمن اشکی گرم و آهی سرد دارمآخ من از جا ماندن خود شرم دارم..🫠🫠🫠
@user17815856585516 June 2026Replying toمحرم امسال مفهوم امام کشی ..ملموس تر شد..ب هر کی گفتی برات دعا کن زودتر شهید شی مدیونی سفارش منم نکنی..ما را ب سخت جانی خود اینچنین ..گمان نبود🫠🫠
زری ا Replied
@user17815856585517 June 2026Replying toو با تکیه بر وعده ی اقا جانمون بر اینکه بزودی ایران طعم پیروزی رو خواهد چشید ... صبوری کن صبوووری...عا وخی خوددا زفت کن🫠🫠🫠🫠🫠
@user17815856585517 June 2026Replying toنمیدونم چرا نمیتونم نظرات رو بخونم ... نظرات رو اگر رو حالت مخفیه .. از حالت مخفی دربیارین ببینیم نظر جمع چیه..اینجور وقتها ما اصفانیا میگیموخی خوددا زفت کن .. وخی زفت خودتا بگیر... همینهر چند ک دنیا بعد آقام سیدعلی جانم بی فایده اس ارزش موندن نداره ولی اینها زمینه ساز ظهوره پس با دلی پر امید
@user17815856585517 June 2026و با وعده ی حق رهبری شهید ک قراره بزودی شیرینی پیروزی دلچسبی را بچشیم ..ننه من غریبم بازی در نیار حضرت آقا🫠🫠🫠🫠🫠