دیگه نمیکشم نزدیک ۱۵ تا فیلتر شکن امتحان کردم و فقط سه تاشون برای بار اول وصل شدن و دیگه کار نکردن 😭😭شماها از چی استفاده میکنین؟کمک!
iri@vatanparast8931 May 2026دیگه نمیکشم نزدیک ۱۵ تا فیلتر شکن امتحان کردم و فقط سه تاشون برای بار اول وصل شدن و دیگه کار نکردن 😭😭شماها از چی استفاده میکنین؟کمک!
@vatanparast8927 May 2026گفته بودم از مردایی که با خانمشون مثل ملکه رفتار میکنن چقد خوشم میاد؟خدایا دورمو پر کن از اینجور ادما 🙂✨
@vatanparast8919 May 2026بنظرم همونقدر که غم دارین به خودتون و موهاتون بیشتر برسین بجای تلافی من امتحان کردم حالتون رو بیشتر از تلافی خوب میکنه 💕🎀توصیه های من به خواهرِ نداشته ام : غم هایت را بر سر موهایت تلافی نکن!- روز پنجم | ساعت ۲۲:۵۱
@vatanparast8917 May 2026من واقعا خستم؛از اینهمه درس خوندن.من واقعا خستم؛ از نداشتنت.
@vatanparast8917 May 2026راست میگه دیگه 🥺یکیم نیست به ما وفادار باشه 😭
@vatanparast8915 May 2026یه مدلشو من خیلی دوست دارم وقتی عصبانی ای و حتی یچیزی رو میشکونی،بغلت کنه و نزاره دست به خورده شکسته ها بزنی و خودش جمع کنه 🥲🥹مهمترین نوع توجه، " لوس کردنه "براش لاک بزنی، موهاشو بعد حموم سشوار بکشی، گونه هاشو نوازش کنی، موهاشو ببافی، نوک بینی رو با سر انگشتت ناز کنی، پیشونی رو ببوسی و...لوس کردن از صدتا "دوستت دارم" بهتره.
@vatanparast8915 May 2026
@vatanparast8915 May 2026خانوم کت ومن باید بگویم میو 😹@Mahroooبرا اونایی که " میو " دوست دارن😂حرف دارم بیش از این، این بار با تنها، میودوستت دارم به تو گفتم ولی حالا، میودوستم داری شنیدم از تو هرجا جمله راامشبی در پیش من با من بخوان تنها میوهرچه در سر دارم از میزان ناز و عشوه اتمطمئنم می شود با جمله ای معنا، میو…Show more
@vatanparast8913 May 2026بنظرم نور.چون شعرای شما محور عشق داره و کسی که واقعا عاشقمون باشه مثل نور تو زندگی میمونه ولی حدسام:سبز.عشق.قلب.رخش.نورخب خب قراداد چاپ کتابم بسته شد!شیرینی بدم؟ با چاشنی چالش و مسابقه✨⭐️ اولین نفری که نقل قول کنه و اسم کتاب رو درست حدس بزنه 1/000/000 تومن جایزه داره.این چالش به مدت ۴۸ ساعت ادامه داره و نظر هیشکی رد یا تایید نمیشه تا نتیجه نهایی 💚راهنمایی : بارها توی ویراست های قبلیم از نمادش استفاده کردم ✨ و …Show more
@vatanparast8913 May 2026بهترین الارم برای بیدار شدن،با صدای رفیقته.که برین خرید 😁بهترین آلارم برای بیدار شدن، با بوس بیدار شدنه.
@vatanparast8912 May 2026پس نظرته بریم یچیزی بخوریم مهمون تو؟Replying toمنو دوستام که فقط گرسنگی ست داریم:/@vatanparast89
@vatanparast898 May 2026دخترو نمیدونم ولی من فقط به تختم و گوشیم نیاز دارم 😌🎀دختر فقط به دو چیز نیاز داره : توجه و خوراکی.
@vatanparast896 May 2026واقعا چجوری بعضی دخترا میخوان از پسر مردم برای تضمین ایندشون استفاده کنن؟پسر مردم تو تضمین اینده ی خودش هم مونده 🗿🚬
@vatanparast896 May 2026با گیره ای که روسریم ام را گرفته است دنیا مسیر دلبری ام را گرفته است با من قدم بزن کمی از این مسیر را با خود ببر حواس من سر به زیر را 🥲✨
@vatanparast895 May 2026از لحاظ روحی نیاز دارم که یه موج انفجار بیاد و پنجره ی خونه ی دوستام بشکنه ولی مال من سالم بمونه که بتونم بگم: دیدید گفتم پنجره هارو چسب بزنید🥺😌
@vatanparast892 May 2026من اگه طبیعت بودم؟ابشار 🌊خطرناکم از بازم بقیه دوسم دارنمن اگه طبیعت بودم؟ جنگل 💚🌱
@vatanparast892 May 2026از همینجا روز معلمو به دبیر فارسیم خانوم شاکری تبریک میگم که با اینکه مذهبی بود بهم اجازه میداد تو کلاس از فروغ فرخزاد بخونم ♥