11h
این قدر حال روحیم خرابه که اعصابم نکشیده حتی یه دونه از بازی‌های جام‌جهانی رو نگاه‌کنم!ولی ولی ولی اگر اعتقاددارید تیم ملی #فوتبال به دلیل مساله‌های فنی و شانسی #فوتبال از جام‌جهانی #فوتبال حذف شده به لحاظ فهم برای من فرقی با طرفداران #قالیباف نداری!پ. ن: عکس‌ها هم برای اهالی تفکروعبرتند! همین!
Replying to
شما که خودت میگی اصلا یه دونه از بازی ها رو هم ندیدی!پس چطور نظر میدی؟توی بازی با نیوزلند سه امتیاز اکه گرفته میشد صعود راحت بودچون نیوزیلند تیمی نبود که ایران بخواد بهش امتیاز بده
داداش این همه سال فوتبال بازی کردمیه عمر تو اردوهای فوتبالی بودمبعدم خلاصه‌ها رو که می‌دیدمتحلیل‌ها رو که می‌خوندم
13:06 - 28 June 2026

58 Views


1 Reply

Replying to
خب یعنی الان به نظر شما چه رخ داده ؟