احمدرضا

‌احمدرضا‌'s header picture
Profile picture of ‌احمدرضا‌

احمدرضا

@Ahmad
سبک بار بروید. «امام علی(ع)»۱۱۹امین عنصر جدول تناوبی (مندلیف)، ناشناخته____________| Ah || ahmadiom || [۲۳۸] |""""""""""""""""
خانه ۱۱۹ جدول مندلیف
Iraniri
Joined December 2022

احمدرضا Replied

Profile picture of ‌وحید عزیزی‌
@vahidazizi17 February 2024
Replying to
ویراستی جان بذار یک سال از تاسیست بگذره بعد شروع کن به پول پارو کردن از جیب ملت.یعنی اپ کپی شده تازه به دوران رسیده داخلی سرتهش همینه ، که یجوری از ملت بکشه.چطور اپ های خارجی اینجوری نیستند که میلیارد ها کاربر و هزینه های کلان دارند ؟صد شرف به اپ خارجی.
Profile picture of ‌احمدرضا‌
@Ahmad17 February 2024
متوجه نمیشم. خب پلتفرمی بستری مهیا کرده برای انجام تبلیغات و هرکسی مایل بود، میتونه با پرداخت هزینه از این مورد استفاده کنه.چه ربطی به سال تاسیس و ... داره؟طوری میگید انگار قراره برای بودن تو ویراستی اشتراک ماهانه بپردازیم!البته سوال خوبی هم کردید، اپ خارجی با اون همه هزینه، درآمدش از کجاست؟

احمدرضا Replied

Profile picture of ‌جانم فدای ایران‌
@Saeed686 November 2023
Replying to and
صد در صد چون برای مردم مهمه ولی خب کدوم از عوامل سروش اومدن جواب بدن یا اصلا براشون مهم بوده که مخاطب استوری رو میخواد و بس
Profile picture of ‌احمدرضا‌
@Ahmad17 February 2024
Replying to and
«پیام مربوط به ۱۶دی است.»_در مورد جمله آخر بگم، ایشون از کاربران سوالی در مورد پیشنهاداتشون کردن و به همین خاطر آخر این پیام گفتن که استوری در دستور کار هست و نیازی به گفتنش از طرف شما نیست._

احمدرضا Replied

@user16969466357317 February 2024
Replying to
جالبه! اگه واقعا سروش کیفیت مورد قبولی داره چرا کاربرای فعال سروش درحال کم شدن هست؟؟چرا پیامرسانو ترک میکنن؟من از کانالداران سروشم هرچقد اعضای کانالم رو بالا میبرم ویو کانال بیشتر نمیشه و به مرور برعکس کمترم میشه. خب این یعنی کاربرای فعالش دارن کمتر میشن دیگه
Profile picture of ‌احمدرضا‌
@Ahmad17 February 2024
وقتی پیام‌رسانی رو نصب کنی و مخاطبی توش نداشته باشی و دنبال محتوایی نری، خب بعد یه مدت پاکش می‌کنی.حالا هرچقدر هم کیفیت و امکاناتش بالا باشه.پس مخاطب کم لزوما به معنی کیفیت کم نیست.

احمدرضا Replied

Profile picture of ‌عطااله میرزایی‌
@dideban140116 February 2024
Replying to
بی انصافی نکنید ایکاش بجای تیکه انداختن به ایتا به مدیران وزارتخانه تیکه مینداختی چرا تلگرام پنج هزار سرور داره ایتا دویستا مثلا
Profile picture of ‌احمدرضا‌
@Ahmad16 February 2024
Replying to and
تلگرام ۸۰۰میلیون کاربر داره. وزرارتخونه هم چقدر به ایتا برسه؟

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌احمدرضا‌
@Ahmad16 February 2024
Replying to
فکر کنم توی ارتقا ایتا یه چیز درآوردن که دیگه هیچ جوره سرجاش نمیره😂

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌احمدرضا‌
@Ahmad16 February 2024
Replying to
نظر

احمدرضا Replied

Profile picture of ‌VrasT‌
@vrast14 February 2024
Replying to and
عرض کردم یکی نیستن و چند لایه هست و صرفا شبیهن و نه کاملا یکسانگپ و سروش پلاس رو میدونم که از معماری جدید مخصوص پیام رسان ها در دنیا که شکل جزیره ای هست و بار توزیع میشه استفاده میکنند(روی گپ 10 زیر بار میره)ایتا چند وقت پیش چک کردم xmpp استفاده میکنه البته زده رمزنگاری mtproto که بنظر واقعی نمیاد
Profile picture of ‌احمدرضا‌
@Ahmad14 February 2024
Replying to andand
مشخص نیست تلگرام از چه معماری استفاده می‌کنه؟

Profile picture of ‌" مـــیـلاد .‌
@mtnti13 February 2024
Replying to and
الان شاهد نسل پنجم #سروش_پلاس هستیم تستش کنید!
Profile picture of ‌احمدرضا‌
@Ahmad13 February 2024
Replying to andand
البته در نسل ششم #سروش_پلاس هستیم.
Profile picture of ‌" مـــیـلاد .‌
@mtnti13 February 2024
Replying to andand
اون نسل ششم نیست چون گفتند‌که نسخه شش هست🙏🏻 نسل جدید یعنی تغییر کلی و یا اساسی برنامه
Profile picture of ‌احمدرضا‌
@Ahmad13 February 2024
Replying to andand
خب ما در نسل5 یه تغییر اساسی توی معماری داشتیم و توی نسل6 تغییرات گسترده در ظاهر برنامه.حتی خودشونم از لفظ نسل ششم استفاده کردنالبته معماری جدید سروش پلاس از نسل5 اومده

احمدرضا Replied

Profile picture of ‌VrasT‌
@vrast7 February 2024
چرا از دنیا حذف شده ایم ؟چرا تحریم شده ایم ؟چرا فیلتر شده ایم ؟#چرا
6 MB
Profile picture of ‌احمدرضا‌
@Ahmad13 February 2024
Replying to
چرا فیلتر شدیم؟این سوال رو بذاریم کنار، فعلا به این سوال جواب بدیمفیلترینگ چقدر تاثیر داشت؟ به هدفش رسید؟بعد برگردیم ببینیم، چقدر میشه به سوال اولی جواب داد :)

احمدرضا Replied

Profile picture of ‌Not Found‌
@ID_B_ID13 February 2024
Replying to and
بیچاره روبیکا و بله محروموزارت ارتباطات که می دونه چند تا سرور در اختیارش قرار داده و کفایت می کنه یا نه.پس انتظار نداشته باشید این حرف تون رو بپذیرم
Profile picture of ‌احمدرضا‌
@Ahmad13 February 2024
Replying to andand
جمله اولی رو نمیدونم شوخی کردید یا راست گفتیدبه هرصورت محض احتیاط میگم، روبیکا دیتاسنترش جداست و دوتا غول ایرانسل و همراه اول پشتشن.

احمدرضا Replied

Profile picture of ‌محمد م‌
@sala719 January 2024
منظور از ورژن ۲ چیه؟
Profile picture of ‌احمدرضا‌
@Ahmad20 January 2024
یه چیز بهتر از چیزی که قبلا آورد.سروش‌پلاس طی فاز اول یه چیز داغون از mxb داد که مثل ربات ارسال پیام بود و امکان ارسال فایل و عکس و... رو نداشت.احتمالا الان بخواد درس حسابی پیادش کنه و شده ورژن دومشون.

احمدرضا Replied

@mr_seyed78620 January 2024
ورژن دوم، تیکه هستش به آقای وزیروزیر فقط اسم پیام‌رسان های ایتا، بله، آی گپ و گپ رو آوردنولی سروش رو نه و گفتن امیدواریم سروش هم بیارهآقای شریفی با لفظ«ورژن دوم» داره این نکته رو به آقای وزیر گوش زد میکنه: حواست به پیام‌رسانی که از قابلیت هاش از ایتا بیشترو تعداد مخاطبینش از بله بیشتره هم باشه
Profile picture of ‌احمدرضا‌
@Ahmad20 January 2024
اگر اشتباه نکنم! و چیزی که علی الظاهر دیدم و پیش بینی ای که دارم!سروش‌پلاس طی چندفاز mxb رو آورد. فاز اول مثل یه ربات ارسال پیام بود که کاربرد کم و خیلی کم و امکان ارسال فایل و عکس و... نداشت. الان میخواد توی فاز دوم (ورژن دوم) درست حسابی مثل بقیه پیام‌رسان‌های ایتا و گپ و... پیاده اش کنه.

احمدرضا Replied

Profile picture of ‌حمید رسایی‌
@Rasaee18 January 2024
بعد از زدن مقر جیش الظلم در پاکستان توسط ارتش و سپاه مقتدر، تلافی هماهنگ شده پاکستانی‌ها هم محتمل بود. اما حالا مهمتر از اینها توافقاتی است که پس از این، عزم کشور پاکستان را برای برخورد با تروریسم مرزی و در راستای ایجاد امنیت پایدار در مرزهای دو کشور نشان می‌دهد.
Profile picture of ‌احمدرضا‌
@Ahmad19 January 2024
Replying to
ایران به خاک پاکستان حمله‌ای انجام داده و در مقابل هم این اتفاق رخ داد!بهتر نبود توافقات رو اول انجام میدادن تا خود پاکستان این گروه رو بزنه؟ یا با هماهنگی قبلی بزنیم؟الان ایران بخواد جواب متقابل بده، بگه تمامیت ارضی من نقض شده، خوب اونا هم میگن خودتون هم همین کارو کردید.جواب نده هم که...

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌احمدرضا‌
@Ahmad19 January 2024
حق پرومکس👍

Profile picture of ‌طنزیم‌
@Tanzym_ir17 January 2024
با کلمات گربه، دست، گوشت و بو جمله بسازید.🔺عارفه زراعتی🔺
Profile picture of ‌احمدرضا‌
@Ahmad18 January 2024
Replying to
عه، راستی، منم ثبت نام نکردم. پس صلاحیتشون رو رد کردم :)البته اینکه تایید صلاحیت نمی‌شدم و عرضه‌اشو و سوادشو و شرایطشو و اصن هیچیشو نداشتم هم بی‌تاثیر نبود :/
Profile picture of ‌احمدرضا‌
@Ahmad18 January 2024
Replying to
دست از بو، گربه‌اش میاد، میگه پیف پیف گوشت میده :)))

Profile picture of ‌امیر توحیدی‌
@amir_815 January 2024
Replying to
Notpad ++ is the best
Profile picture of ‌احمدرضا‌
@Ahmad15 January 2024
Replying to and
just Notpad🗿😂
Profile picture of ‌امیر توحیدی‌
@amir_815 January 2024
Replying to and
80 درصد کد های cpp که زدم توی nodepad ++ زدم
Profile picture of ‌احمدرضا‌
@Ahmad16 January 2024
Replying to and
خسته نباشی مرد :/ 🤝🤝🏻

احمدرضا Replied

Profile picture of ‌HeroMad49‌
@HeroMad4914 January 2024
Replying to
منم نگفتم کار خودشونه بخوای حساب کنیم همه پیامرسان ها حاصل از پیام رسانAIM بودش فقط به مرور یکم عوض شدن اینجور فکتی درست نیست
Profile picture of ‌احمدرضا‌
@Ahmad14 January 2024
Replying to
در واقع نه تنها ایده‌ی خودشون نبوده بلکه طراحی و برنامه نویسی این انیمیشن هم از تلگرام بوده.البته قطعا بک اند و کد سرور از تلگرام نیست ولی توی ظاهر و انیمیشن این دو نقشی ندارن.به هرحال زیبا و جالبه و اضافه کردنش درسته. ای کاش طوری مینوشتن که برای طرف مقابل هم انیمیشن اجرا میشد.