ویراستی جان بذار یک سال از تاسیست بگذره بعد شروع کن به پول پارو کردن از جیب ملت.یعنی اپ کپی شده تازه به دوران رسیده داخلی سرتهش همینه ، که یجوری از ملت بکشه.چطور اپ های خارجی اینجوری نیستند که میلیارد ها کاربر و هزینه های کلان دارند ؟صد شرف به اپ خارجی.

