Profile picture of ‌حمید🚩‌
@tumber24 May 2026
مجامع بالا دستی میشه رهبری؟؟
Profile picture of ‌شهید‌
@shahid12024 May 2026
بله ، میشه شعام که باید مصوباتش تایید رهبر را داشته باشه

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌شهید‌
@shahid12024 May 2026
نخیر رهبر برای دبیر شعام حکم میزند که بتونه رای بدهد بقیه هم حق رای دارن و آخر هم باید خود ایشان تایید کنندچقدر جفا به رهبر میکنند کسانیکه میگن رهبر نظام اسلامی دست بسته در مقابل دولت‌هاست با اینکه بارها دیدیم چنین نبوده و رهبری در کمال اقتدار عمل کردن😔
Profile picture of ‌ام محمد‌
@Mila_n24 May 2026
از تمام امامان خرج میکنند تا رهبر رو دست بسته و ضعیف نشون بدن بازم قانع نمیشن میگن شعام بیخوده ... بازم راضی نمیشن میگن مردم باید ب این درک برسن ک خودشون جلو مذاکره رو بگیرن من نمیدونم زبونم لال رهبر در کشور چیکار میکنه وقتی انقد هیچکاره س از نظر ذهن اینا !!! چقد توهین ب جایگاه رهبری آخه!!
Profile picture of ‌محسن عامری‌
@mameri6025 May 2026
چرا باید هر سؤال و انتقاد و...رو توهین به رهبری بدونیم؟!!بعضی ها چهل سال از همین حربه استفاده کردن که کارشون رو پیش ببرند و آخرش هم فحشش رو رهبری خورد!!جایگاه رهبر نه دیکتاتوریه نه شاهنشاهی!
Profile picture of ‌خانم موسوی‌
@Mousaviiiii26 May 2026
ام محمد از کدوم کانال من پیام گداشتم. شما عادت دارید بخاطر مداکره چیان ب همه انگ بزنید اونقدر اقتدار کسب کردن واسه ایران ک آمریکا تصویر حمله رو میره بیرون ب جنوب حمله کردن و چندین شهید گرفتن و بجز اون ب قایق های سپاه وباز شهید ولی مداکره چیا نداشتن رسانه ها خبرو نشر بدن
Profile picture of ‌شهید‌
@shahid12026 May 2026
پس مذاکره چیا الان همه کاره نظامند حتی رسانه هم تحت اختیارشون هست الحمدلله چه قدرتی دارن و همین عالیه، نمیدونم اونایی که هیچکاره هستن چرا اینقدر در کار مسوولان دخالت میکنند؟؟بهتر نیست یک گوشه در سایه ساکت باشند بذارن کارشون را بکنند،چند بار باید بهشون گفت؟!
Profile picture of ‌عطیه سادات شریفی‌
@atiehshrifi26 May 2026
هنوز شما دارید میگید قالیباف خوبه داره کار درست می کنه چها نفر از بچه های این مملکت تو دریا به خون کشیده شدن قالیباف و پزشکیان نذاشتن مردم بفهمند
Profile picture of ‌وحید عسگری‌
هییسسسس مذاکره کنندگان‌ مشغول کارند
Profile picture of ‌عطیه سادات شریفی‌
@atiehshrifi26 May 2026
آره حسابی هم مشغول هستن اگر همه مردم پشت این وفاقی ها رو خالی کنن از دستشون راحت میشیم
خانم شریفی این دولت را مگر جز مردم سر کار آورد؟ اگر انتخابات آزاد باشد جماعت شما جایی در ساختار سیاسی ندارند ؟ اگر انتخابات بمعنای واقعی آزاد بود انتخاب مردم پزشکیان بود؟ از کدام مردم میگویید؟ مجلس حداقلی ؟نفر اول تهران یکسوم رای نفر آخر تهران در ۲۴ سال پیش را دارد ، اندازه ی شما پیش مردم این است
12:22 - 26 May 2026

8 Reactions
214 Views


3 Replies

Profile picture of ‌Razi In🎒‌
@raziiin726 May 2026
بعد بهشون میگی اوباش بهشون برمیخوره. ذره ای طاقت و تحمل ندارن دریغ از کمی دانش سواد اطلاعات فقط دنبال جودادن خالی کردن عقده و تسویه حسابن منزوی های هزینه ساز خشک مغزهای پرهیاهو ولی توو خالی

Profile picture of ‌Sore1400🎀‌
@Sore140026 May 2026
بعد اینها میگن ۸۸ چرا انتخابات رو قبول نکردن !!بابا ۱۶ م مردم با تمام مشکلاتشون به پزشکیان رای دادن .تموم شد .رفت اینها دوساله سایه وار علیه منتخب مردم فحاشی میکنن اگر منافع حزبی مهم نیست براشون این رفتارها چ معنی داره ؟؟مردم رو تفکرات طالبانی و ریشی و چادری های دورو سیفون کشیدن .تمام

Profile picture of ‌عطیه سادات شریفی‌
@atiehshrifi26 May 2026
با وعده اینترنت آزاد و حجاب و آهنگ برای ایران و نهج البلاغه زن نگرفته زنش مرده مردم رفتن رای دادن من خودم به ایشون رای ندادم و هیچ مشکلی که یه عده ایشون انتخاب کردن ندارم وقتی قیمت ها رفت بالا می شد رای عوض کرد دیگه انتخاب شده بود