مجامع بالا دستی میشه رهبری؟؟
@shahid12024 May 2026Replying to and 26 othersبله ، میشه شعام که باید مصوباتش تایید رهبر را داشته باشه
This post was deleted by the post author.
@shahid12024 May 2026Replying to and 26 othersنخیر رهبر برای دبیر شعام حکم میزند که بتونه رای بدهد بقیه هم حق رای دارن و آخر هم باید خود ایشان تایید کنندچقدر جفا به رهبر میکنند کسانیکه میگن رهبر نظام اسلامی دست بسته در مقابل دولتهاست با اینکه بارها دیدیم چنین نبوده و رهبری در کمال اقتدار عمل کردن😔
@Mila_n24 May 2026Replying to and 26 othersاز تمام امامان خرج میکنند تا رهبر رو دست بسته و ضعیف نشون بدن بازم قانع نمیشن میگن شعام بیخوده ... بازم راضی نمیشن میگن مردم باید ب این درک برسن ک خودشون جلو مذاکره رو بگیرن من نمیدونم زبونم لال رهبر در کشور چیکار میکنه وقتی انقد هیچکاره س از نظر ذهن اینا !!! چقد توهین ب جایگاه رهبری آخه!!
@mameri6025 May 2026Replying to and 26 othersچرا باید هر سؤال و انتقاد و...رو توهین به رهبری بدونیم؟!!بعضی ها چهل سال از همین حربه استفاده کردن که کارشون رو پیش ببرند و آخرش هم فحشش رو رهبری خورد!!جایگاه رهبر نه دیکتاتوریه نه شاهنشاهی!
@Mousaviiiii26 May 2026Replying to and 26 othersام محمد از کدوم کانال من پیام گداشتم. شما عادت دارید بخاطر مداکره چیان ب همه انگ بزنید اونقدر اقتدار کسب کردن واسه ایران ک آمریکا تصویر حمله رو میره بیرون ب جنوب حمله کردن و چندین شهید گرفتن و بجز اون ب قایق های سپاه وباز شهید ولی مداکره چیا نداشتن رسانه ها خبرو نشر بدن
@shahid12026 May 2026Replying to and 26 othersپس مذاکره چیا الان همه کاره نظامند حتی رسانه هم تحت اختیارشون هست الحمدلله چه قدرتی دارن و همین عالیه، نمیدونم اونایی که هیچکاره هستن چرا اینقدر در کار مسوولان دخالت میکنند؟؟بهتر نیست یک گوشه در سایه ساکت باشند بذارن کارشون را بکنند،چند بار باید بهشون گفت؟!
@atiehshrifi26 May 2026Replying to and 26 othersهنوز شما دارید میگید قالیباف خوبه داره کار درست می کنه چها نفر از بچه های این مملکت تو دریا به خون کشیده شدن قالیباف و پزشکیان نذاشتن مردم بفهمند
@atiehshrifi26 May 2026Replying to and 26 othersآره حسابی هم مشغول هستن اگر همه مردم پشت این وفاقی ها رو خالی کنن از دستشون راحت میشیم
@raziiin726 May 2026Replying to and 26 othersبعد بهشون میگی اوباش بهشون برمیخوره. ذره ای طاقت و تحمل ندارن دریغ از کمی دانش سواد اطلاعات فقط دنبال جودادن خالی کردن عقده و تسویه حسابن منزوی های هزینه ساز خشک مغزهای پرهیاهو ولی توو خالی
@Sore140026 May 2026Replying to and 26 othersبعد اینها میگن ۸۸ چرا انتخابات رو قبول نکردن !!بابا ۱۶ م مردم با تمام مشکلاتشون به پزشکیان رای دادن .تموم شد .رفت اینها دوساله سایه وار علیه منتخب مردم فحاشی میکنن اگر منافع حزبی مهم نیست براشون این رفتارها چ معنی داره ؟؟مردم رو تفکرات طالبانی و ریشی و چادری های دورو سیفون کشیدن .تمام
@atiehshrifi26 May 2026Replying to and 26 othersبا وعده اینترنت آزاد و حجاب و آهنگ برای ایران و نهج البلاغه زن نگرفته زنش مرده مردم رفتن رای دادن من خودم به ایشون رای ندادم و هیچ مشکلی که یه عده ایشون انتخاب کردن ندارم وقتی قیمت ها رفت بالا می شد رای عوض کرد دیگه انتخاب شده بود