بفرما
913 KB
@shahid12024 May 2026Replying to and 26 othersبله ، میشه شعام که باید مصوباتش تایید رهبر را داشته باشه
This post was deleted by the post author.
@shahid12024 May 2026Replying to and 26 othersنخیر رهبر برای دبیر شعام حکم میزند که بتونه رای بدهد بقیه هم حق رای دارن و آخر هم باید خود ایشان تایید کنندچقدر جفا به رهبر میکنند کسانیکه میگن رهبر نظام اسلامی دست بسته در مقابل دولتهاست با اینکه بارها دیدیم چنین نبوده و رهبری در کمال اقتدار عمل کردن😔
@Mila_n24 May 2026Replying to and 26 othersاز تمام امامان خرج میکنند تا رهبر رو دست بسته و ضعیف نشون بدن بازم قانع نمیشن میگن شعام بیخوده ... بازم راضی نمیشن میگن مردم باید ب این درک برسن ک خودشون جلو مذاکره رو بگیرن من نمیدونم زبونم لال رهبر در کشور چیکار میکنه وقتی انقد هیچکاره س از نظر ذهن اینا !!! چقد توهین ب جایگاه رهبری آخه!!
@mameri6025 May 2026Replying to and 26 othersچرا باید هر سؤال و انتقاد و...رو توهین به رهبری بدونیم؟!!بعضی ها چهل سال از همین حربه استفاده کردن که کارشون رو پیش ببرند و آخرش هم فحشش رو رهبری خورد!!جایگاه رهبر نه دیکتاتوریه نه شاهنشاهی!
@Mousaviiiii26 May 2026Replying to and 26 othersام محمد از کدوم کانال من پیام گداشتم. شما عادت دارید بخاطر مداکره چیان ب همه انگ بزنید اونقدر اقتدار کسب کردن واسه ایران ک آمریکا تصویر حمله رو میره بیرون ب جنوب حمله کردن و چندین شهید گرفتن و بجز اون ب قایق های سپاه وباز شهید ولی مداکره چیا نداشتن رسانه ها خبرو نشر بدن
@shahid12026 May 2026Replying to and 26 othersپس مذاکره چیا الان همه کاره نظامند حتی رسانه هم تحت اختیارشون هست الحمدلله چه قدرتی دارن و همین عالیه، نمیدونم اونایی که هیچکاره هستن چرا اینقدر در کار مسوولان دخالت میکنند؟؟بهتر نیست یک گوشه در سایه ساکت باشند بذارن کارشون را بکنند،چند بار باید بهشون گفت؟!
@atiehshrifi26 May 2026Replying to and 26 othersهنوز شما دارید میگید قالیباف خوبه داره کار درست می کنه چها نفر از بچه های این مملکت تو دریا به خون کشیده شدن قالیباف و پزشکیان نذاشتن مردم بفهمند
@raziiin726 May 2026Replying to and 26 othersحرفهای بی سر و ته بی معناخالی از اطلاعات بیسوادی پر از جوزدگی حقد کینه تسویه حساب حزبی جناحیواقعا اوباش مجازی هستید.
@Alba7026 May 2026Replying to and 26 othersخانم شریفی این دولت را مگر جز مردم سر کار آورد؟ اگر انتخابات آزاد باشد جماعت شما جایی در ساختار سیاسی ندارند ؟ اگر انتخابات بمعنای واقعی آزاد بود انتخاب مردم پزشکیان بود؟ از کدام مردم میگویید؟ مجلس حداقلی ؟نفر اول تهران یکسوم رای نفر آخر تهران در ۲۴ سال پیش را دارد ، اندازه ی شما پیش مردم این است
@Alba7026 May 2026Replying to and 26 othersچرا متوجه نیستی خانم ، وفاق ،ارفاق به بازندگان انتخابات بود یعنی زاکانی که باختی و مفتضحانه هم باختی ، بیا تو هم مسئولیت بگیر و کار کن، وفاق ارفاق است اینو بفهم مردم اصلا تمایل و نیاز به جماعت مزخرف جلیلی و رسایی ولایت معاش ندارند ، اما صدقه داده اند بعد این کنایه ی وفاق مصداق گاز گرفتن دست خیر است