در ضمن از نظر شما هر اتفاقی در این جامعه میوفته که به اقتصاد و مردم ضربه میزند مقصر اصلیش رهبر جامعه است و بعد می توانیم بگوییم مسئولین .😐😐
@tumber24 May 2026Replying to and 26 othersدر ضمن از نظر شما هر اتفاقی در این جامعه میوفته که به اقتصاد و مردم ضربه میزند مقصر اصلیش رهبر جامعه است و بعد می توانیم بگوییم مسئولین .😐😐
@shahid12024 May 2026Replying to and 26 othersنخیر چنین حرفی نزدنچرا همه چیز را قاطی میکنی؟؟اینکه رهبری فرمودن سیاستهای خارجی نظام توسط وزارت خارجه و دولت تعیین نمیشه چون وظیفه اصلی رهبری نظارت بر اجرای سیاستهای کلی نظام هست که در مسیر درست انجام بگیرهیعنی نهادهای بالا دستی با تایید رهبری باید در این عرصه کار کنند
@shahid12024 May 2026Replying to and 26 othersبله ، میشه شعام که باید مصوباتش تایید رهبر را داشته باشه
This post was deleted by the post author.
@shahid12024 May 2026Replying to and 26 othersنخیر رهبر برای دبیر شعام حکم میزند که بتونه رای بدهد بقیه هم حق رای دارن و آخر هم باید خود ایشان تایید کنندچقدر جفا به رهبر میکنند کسانیکه میگن رهبر نظام اسلامی دست بسته در مقابل دولتهاست با اینکه بارها دیدیم چنین نبوده و رهبری در کمال اقتدار عمل کردن😔
@Mila_n24 May 2026Replying to and 26 othersاز تمام امامان خرج میکنند تا رهبر رو دست بسته و ضعیف نشون بدن بازم قانع نمیشن میگن شعام بیخوده ... بازم راضی نمیشن میگن مردم باید ب این درک برسن ک خودشون جلو مذاکره رو بگیرن من نمیدونم زبونم لال رهبر در کشور چیکار میکنه وقتی انقد هیچکاره س از نظر ذهن اینا !!! چقد توهین ب جایگاه رهبری آخه!!
@mameri6025 May 2026Replying to and 26 othersچرا باید هر سؤال و انتقاد و...رو توهین به رهبری بدونیم؟!!بعضی ها چهل سال از همین حربه استفاده کردن که کارشون رو پیش ببرند و آخرش هم فحشش رو رهبری خورد!!جایگاه رهبر نه دیکتاتوریه نه شاهنشاهی!
@Mousaviiiii26 May 2026Replying to and 26 othersام محمد از کدوم کانال من پیام گداشتم. شما عادت دارید بخاطر مداکره چیان ب همه انگ بزنید اونقدر اقتدار کسب کردن واسه ایران ک آمریکا تصویر حمله رو میره بیرون ب جنوب حمله کردن و چندین شهید گرفتن و بجز اون ب قایق های سپاه وباز شهید ولی مداکره چیا نداشتن رسانه ها خبرو نشر بدن
@user16911635052726 May 2026Replying to and 26 othersتو که حتی یه سوال رو نمیتونی جواب بدی و بجز توهین به منتقدان برای ماله کشی پوزیده چیزی نداری بهتره ساکت بشی ، شایدم جیرت به این ماله کشی ها بستگی داره
@fh31372526 May 2026Replying to and 27 othersنقض های متعدد اتش بس کم و باید زیاد بشه ؟ حمله تجاوز دشمن و اخیرا هم بوده حمله نبوده زیرا به اتش بس لطمه نزده! آمریکا اعتراف می کنه اما مسئولین قبول ندارند عدم واکنش زیرا مذاکره دچار مشکل میشه؟ بخاطر امنیت مجلس رو تعطیل میشه اما ریاست مجلس به قطر که مرکز پایگاه دشمن مشکلی امنیتی نداره؟#بی اعتمادی؟
@atiehshrifi26 May 2026Replying to and 26 othersهنوز شما دارید میگید قالیباف خوبه داره کار درست می کنه چها نفر از بچه های این مملکت تو دریا به خون کشیده شدن قالیباف و پزشکیان نذاشتن مردم بفهمند