ما با ۲ گروه طرفیم ؛یه گروه که معتاد مذاکره با آمریکا هستندو یه گروه که معتاد طرفداری قالیباف ،اولی رو هر کاری کنند میگه باز راه مذاکره بازه؛دومی هم ،قالیباف هر کاری کنه میگه من میدونم قالیباف از یه جایی بر میگرده.
iriاللهم عجل لولیک الفرج یا بقیة الله اغثنا، ادرکنا،الغوث Replied
ما با ۲ گروه طرفیم ؛یه گروه که معتاد مذاکره با آمریکا هستندو یه گروه که معتاد طرفداری قالیباف ،اولی رو هر کاری کنند میگه باز راه مذاکره بازه؛دومی هم ،قالیباف هر کاری کنه میگه من میدونم قالیباف از یه جایی بر میگرده.
Replying toقالیباف رو چرا رهبری بزرگوار به عنوان مسئول تیم مذاکره کننده انتخاب کردند؟ رهبری چرا ایشون رو به عنوان مسئول مستقیم با چین انتخاب کردند ، آیا این نشلن اعتماد و لیاقت نیست ما به سخنان پوچ و تردید آمیز امثال شما اعتماد کنیم یا رهبری بزرگوار عاقلان دانند
@Zohiar1dخطاب من به عاشقان غرب و مذاکره است . آآآی از نفس افتاده ها !!!هرچه در توان دارید خرج کنید !!هرچه مکر و حیله دارید استفاده کنید!!اما بدانید پیروزی با ماست چون خدا با ماست✊✊✊10 MB
Replying toقطعا پیروزی از خداست و جبهه حق، آاای کسانی که#بصیرت ندارید به تصمیمات ولی فقیه و شورای عالی امنیت ملی اعتماد کنیم و بدانیم که چیزی از واقعیات میدانی نمیدانیم، بهترین کار حمایت،صبوری و اعتماد به مسئولان دلسوز نظام است که تحت اوامر الهی رهبری بزرگوار در حال مبارزه هستند در مراحل مختلف #مرجفون_نباشیم
Replying toخاک بر سر بصیرت کسی که دنبال فتنه گری است و سخنان یک جوجه نماینده تازه به دوران رسیده رو داره بلغور میکنه و حرف مفت میزنه و درخواست انحلال شعام داره ، احمق هستید شماها که مبهوت و اغوا شده اید توسط یک عده نفوذی مذهبی نما ، دقیقا دشمنان از زبان شما دارند حرف میزنند اگر شما خود دشمن نباشید#خط_نفوذ
اللهم عجل لولیک الفرج یا بقیة الله اغثنا، ادرکنا،الغوث Replied
Replying to
پ.ن. به نظر میرسد مردم مبعوث شده، باید حرکتی بزنند!❌مجلس شورای اسلامی را نمی گذارند باز بشود❌آقای نبویان را راه نمیدهند در صدا و سیما ❌به صدا و سیما حمله می کنند و می گویند صحبت امام شهید در مورد مذاکرات پخش نکنید ❌می خواهند مانع برگزاری اجتماعات شبانه بشوند و...👈آیا خلع قانونی هست؟!…Show more
Replying to
Replying to
اللهم عجل لولیک الفرج یا بقیة الله اغثنا، ادرکنا،الغوث Replied
@Kamranghazanfari13 June 2026اگر مثل "مختار ثقفی"، توان انتقامگیری از خون امام شهید را نداریم، لااقل همچون "سلیمان صرد خزاعی"، از زیرپا گذاشتن توصیه حضرتش در نهی مذاکره، توبه کرده و جانمان را در راه خونخواهی خامنهای، فدا کنیم.والله شخصیت کوچکی را از دست ندادهایم که تنها پس از ۱۰۰ روز از ترورش توسط شمر زمانه، برای امضای ام…Show more
@Allahu_akbar14 June 2026Replying toامثال شما هم اشعث ابن قیس هستید یا رفاعه، شریک دزد و به ظاهر رفیق قافله ، هیچ وقت بر صراط مستقیم و ولایت نبوده و نیستید، مردم فریبی و دروغ گفتن کافیه، یا #احمق هستید یا مهره دشمن برای بر هم زدن وحدت ملی و ایجاد #بدبینی به حاکمیت و ارکان نظام#مرجفون#در_خط_موساد
اللهم عجل لولیک الفرج یا بقیة الله اغثنا، ادرکنا،الغوث Replied
@Kamranghazanfari14 June 2026آنچه که تیم مذاکره کننده به صورت پنهانی با آمریکایی ها توافق کرده اند، با آنچه که در تریبون های عمومی و رسانه ای به مردم می گویند، مغایرت های بارزی دارد. تیم مذاکره کننده، سعی دارد متن انگلیسی توافق به دست مردم و مسئولین و نمایندگان مجلس نرسد تا معلوم نشود که توافق صورت گرفته، با منافع ملی و امنیت…Show more
@Allahu_akbar14 June 2026Replying toپیرمرد خرفت پر حاشیه باز حرف بیخود زدید، رئیس مجلس مسئول اصلی تیم مذاکره کننده است و کمیسیون امنیت ملی مجلس هم چندین بار جلسه با وزیر امور خارجه و ... داشتند و دارند در هفته، اما شما چون فعالیت خاصی در مجلس ندارید با کولی بازی و داد و هوار و حرفهای #دروغ و دنبال حاشیه سازی هستید که بگید دلسوز هستید
اللهم عجل لولیک الفرج یا بقیة الله اغثنا، ادرکنا،الغوث Replied
@basijisu_ir13 June 2026وزیر محترم امور خارجه!مردمی که قرار است هزینه توافق را بپردازند، حق دارند از متن و حاشیه آن باخبر باشند. اگر عبوری از خطوط قرمز صورت نگرفته، چرا ملت مبعوث را از جزئیات توافق آگاه نمیکنید؟
@Allahu_akbar13 June 2026Replying toبزرگوار دیشب چندین بار اعلام کردند اقای عراقچی بزرگوار، هنوز جزئیات متن مذاکره نهایی نشده که اعلام کنند و احتمال تغییرات وجود دارد، و در اولین فرصت ممکن تمام جزئیات بصورت کامل در اختیار مردم قرار میگیرد ، اینقدر عجول، کم حوصله و بدبین نباشیم ، به سخنان و رسانه دشمن اعتماد نکنیم#بصیرت
اللهم عجل لولیک الفرج یا بقیة الله اغثنا، ادرکنا،الغوث Replied
@F_weysi_6513 June 2026Replying to andبدبینی ما از قرآن ، تجربه تاریخ و دشمن شناسی میاد ! خوشبینی شما از کجا !؟هابیل رو قابیل کشت ، یوسف را برادرانش به چاه انداختن ! اینا نسبت خونی با هم داشتن ، مسئولین چه نسبتی با ما دارن به جز اینکه حق مردم ، حق الله و حق امام در دستان اونهاست !؟
@F_weysi_6513 June 2026Replying to andبدبینی ما از قرآن ، تجربه تاریخ و دشمن شناسی میاد ! خوشبینی شما از کجا !؟هابیل رو قابیل کشت ، یوسف را برادرانش به چاه انداختن ! اینا نسبت خونی با هم داشتن ، مسئولین چه نسبتی با ما دارن به جز اینکه حق مردم ، حق الله و حق امام در دستان اونهاست !؟
@Allahu_akbar13 June 2026Replying to andآیا قرآن کریم و تاریخ به ما یاد نداده که ولایتمدار باشیم و اعتماد داشته باشیم به اوامر الهی ولی فقیه، مسئولان خادمان و منتخبین مردم هستند، که ما هم به لطف خدا به ولی فقیه و حکومت و دولت و سایر مسئولان دلسوز اعتماد داریم و کمک میکنیم در ادامه مسیر چه مسائل نظامی باشد چه مذاکره یا هر تصمیمی که میگیرند
@F_weysi_6513 June 2026Replying to andدر آموزههای قرآنی،«اعتماد» به دشمن دو نوع است:اعتماد سیاسی/نظامی: که قرآن آن را به شدت نهی کرده است (مانند آیات : ۷۳ و ۱۱۸ سوره آل عمران و...).اعتماد و معامله و تعامل در شرایط عادی: همانطور که در آیه ۸ سوره ممتحنه اشاره شد،قرآن تعامل عادلانه و نیکی با دشمنی که با شما نمیجنگد را جایز دانسته است.
@Allahu_akbar13 June 2026Replying to and
@Allahu_akbar13 June 2026Replying to andآیا قرآن کریم و تاریخ به ما یاد نداده که ولایتمدار باشیم و اعتماد داشته باشیم به اوامر الهی ولی فقیه، مسئولان خادمان و منتخبین مردم هستند، که ما هم به لطف خدا به ولی فقیه و حکومت و دولت و سایر مسئولان دلسوز اعتماد داریم و کمک میکنیم در ادامه مسیر چه مسائل نظامی باشد چه مذاکره یا هر تصمیمی که میگیرند
@F_weysi_6513 June 2026Replying to andو ولی فقیه شهید نگفت که مذاکره با این دولت (ترامپ جنایتکار) اصولی ، عقلی و شرافتمندانه نیست !؟
@Allahu_akbar13 June 2026Replying to andآیا قرآن کریم و تاریخ به ما یاد نداده که ولایتمدار باشیم و اعتماد داشته باشیم به اوامر الهی ولی فقیه، مسئولان خادمان و منتخبین مردم هستند، که ما هم به لطف خدا به ولی فقیه و حکومت و دولت و سایر مسئولان دلسوز اعتماد داریم و کمک میکنیم در ادامه مسیر چه مسائل نظامی باشد چه مذاکره یا هر تصمیمی که میگیرند
@F_weysi_6513 June 2026Replying to andو چرا در پیام رهبری در چهلم قائد شهید امت اینچنین آمده ؟ : چهل شب و روز است که خداوند متعال پیشوای این امت را فراخوانده؛ برخلاف آنچه در عصر کلیمالله رخ داد، اصحاب رهبر شهید و امت او ... مبعوث شدند و چون کوههای استوار در برابر سامری و گوسالهاش ایستادگی کرده ! به راستی سامری امت ایران کیه !؟
@Allahu_akbar13 June 2026Replying to andگوساله سامری یعنی رژیم منحوس صهیونیستی ، در امت اسلام سامری وجود ندارد ، اگر هم باشد تو و تفکرات مسموم امثال شماست که نادان هستید و فکر میکنید ما هم مثل شما باید نادان و احمق باشیم و اینگونه فکر کنیم مانند موجودات تهی از عقل و منطق #تحلیلگر_نادان
@nabavian_mahmud25 May 2026نامه نائب رئيس اول کمیسیون امنیت ملی به جناب آقای ذوالقدر (دبیر محترم شورای عالی امنیت ملی) و جناب آقای قالیباف (رییس تیم مذاکراتی ایران) درباره توافق احتمالی ایران و آمریکا#متن_مذاکرات#مذاکره91 KBنامه به ذوالقدر و قالیباف
@Allahu_akbar13 June 2026Replying toاز جمله مصادیق #تقوا، رعایت نعمت عظیم وحدت ملّی و انسجام بیبدیلی است که حول پرچم ایران اسلامی به ملّت بعثت یافته ارزانی شده ،شکر این موهبت، اهتمام آحاد ملّت خصوصاً نخبگان فکری و سیاسی از جمله نمایندگان #مجلس به صیانت از این وحدت و پرهیز از #اختلافات_پوچ_سیاسی و برجسته کردن تفاوتهای اجتماعی است.
@Allahu_akbar13 June 2026Replying to
@Allahu_akbar13 June 2026Replying to
@nabavian_mahmud12 June 2026توافقی که با پختوپز بانیان توافق ننگین برجام باشد، حتما خسارت محض است#خسارت_محض
@Allahu_akbar13 June 2026Replying to
@Allahu_akbar13 June 2026Replying to📝 لازم است تکتک جانفدایانی که دلشان برای اسلام و انقلاب یا استقلال و سربلندی ایران میتپد، از این پس، بیش از پیش برای پاسداری از وحدت صفوف منسجم و بههمپیوسته ملّت اهتمام ورزند و اختلافات غیرموجّه و حتی موجّه را به تنازع و تفرقه تبدیل نکنند و قولاً و عملاً مظهر انسجام و یکپارچگی ملّت باشند.رهبری