چجوری به نسب بعد بگوییم که در کشور عده ای اندکی زندگی می کردند که بعد از چهارسال روشنگری هنوز مغزشان پر بود از چرندیات اسرائیل و آمریکا؟!
This post was deleted by the post author.
This post was deleted by the post author.
@Amereo13 September 2025Replying to andچجوری به نسب بعد بگوییم که در کشور عده ای اندکی زندگی می کردند که بعد از چهارسال روشنگری هنوز مغزشان پر بود از چرندیات اسرائیل و آمریکا؟!
@FA_TI13 September 2025Replying to andاندک؟😂بری کف خیابون و با دونفر ارتباط بگیری میفهمی اندک به کیا میگن!میخواین مخالف ی طرز فکر باشین، باشین؛ چرا فوری تا کم میاریین اسم امریکا و اسرائیل رو میارین؟😂
@Amereo13 September 2025Replying to andبنظرت تعداد سگ ها و کفتارها بیشتر هست یا تعداد گوسفندان؟اگر بگویی سگ ها پس چجوری این جمعیت زیاد گوشت گوسفند مصرف می کنند؟!سطل زباله ها در سطح خیابان زیاد دیده می شوند ...ولی آنچه که گرانبها هست الماس های داخل گاوصندوق هستندپس اینکه چیزی کف خیابان زیاد باشد نشان از باارزش بودن و زیاد بودن نیست
@FA_TI13 September 2025Replying to andچه ربطی داشتاینکه کی ارزش داره کی ارزش نداره رو که شما تعیین نمیکنی مشتی،بحث ما تعداده، اکثریت جامعه مهمن.
@Amereo13 September 2025Replying to andمشتی من هم جواب دادم...اینکه هرچی زیاد باشد دلیل بر حق بودن نیست...سه ماه، سه روز در هفته، در یک خیابان بودم بعد دوهفته تمام چهره افراد بی حجاب شناخته شد...افراد بی حجاب چون برای خودشون ارزش قایل نیستند همیشه در دسترس هستند برای همین بنظر زیاد دیده می شوند
@FA_TI13 September 2025Replying to andما نگفتیم کی حقه کی ناحق، نظر اکثریت مهمه.میخواید همه رو بکشید چون فکر میکنین حق باشماس؟نظر شماست.
@Amereo13 September 2025Replying to andاولا اکثریتی وجود ندارد بهت با دلیل گفتمدوم برفرض اکثریت باشند..اکثریتی که تو می گویی دوست پسر دارند و روابط...پس چرا تو هم اینکار نمی کنی؟نظر اکثریت مگر مهم نیست؟در گذشته گوشی نبود ولی جنایات شاه بصورت فیلم مستند کردند...چجوری در عصر امروز هیچی فیلمی از این کشته هایی که می گویی دیده نمی شود؟!
@FA_TI13 September 2025Replying to andبرای اداره حکومت نظر اکثریت مهمه،برفرض شما خوب، نمیتونی بقیه رم با اجبار خوب کنی وقتی تعدادشون بیشتره و این حکومت رو نمیخوان.حله؟