چجوری به نسب بعد بگوییم که در کشور عده ای اندکی زندگی می کردند که بعد از چهارسال روشنگری هنوز مغزشان پر بود از چرندیات اسرائیل و آمریکا؟!
This post was deleted by the post author.
This post was deleted by the post author.
@Amereo13 September 2025Replying to andچجوری به نسب بعد بگوییم که در کشور عده ای اندکی زندگی می کردند که بعد از چهارسال روشنگری هنوز مغزشان پر بود از چرندیات اسرائیل و آمریکا؟!
@FA_TI13 September 2025Replying to andاندک؟😂بری کف خیابون و با دونفر ارتباط بگیری میفهمی اندک به کیا میگن!میخواین مخالف ی طرز فکر باشین، باشین؛ چرا فوری تا کم میاریین اسم امریکا و اسرائیل رو میارین؟😂
@Amereo13 September 2025Replying to andبنظرت تعداد سگ ها و کفتارها بیشتر هست یا تعداد گوسفندان؟اگر بگویی سگ ها پس چجوری این جمعیت زیاد گوشت گوسفند مصرف می کنند؟!سطل زباله ها در سطح خیابان زیاد دیده می شوند ...ولی آنچه که گرانبها هست الماس های داخل گاوصندوق هستندپس اینکه چیزی کف خیابان زیاد باشد نشان از باارزش بودن و زیاد بودن نیست
@Amereo13 September 2025Replying to andمشتی من هم جواب دادم...اینکه هرچی زیاد باشد دلیل بر حق بودن نیست...سه ماه، سه روز در هفته، در یک خیابان بودم بعد دوهفته تمام چهره افراد بی حجاب شناخته شد...افراد بی حجاب چون برای خودشون ارزش قایل نیستند همیشه در دسترس هستند برای همین بنظر زیاد دیده می شوند