چجوری به نسب بعد بگوییم که در کشور عده ای اندکی زندگی می کردند که بعد از چهارسال روشنگری هنوز مغزشان پر بود از چرندیات اسرائیل و آمریکا؟!
This post was deleted by the post author.
This post was deleted by the post author.
@Amereo13 September 2025Replying to andچجوری به نسب بعد بگوییم که در کشور عده ای اندکی زندگی می کردند که بعد از چهارسال روشنگری هنوز مغزشان پر بود از چرندیات اسرائیل و آمریکا؟!
@FA_TI13 September 2025Replying to andاندک؟😂بری کف خیابون و با دونفر ارتباط بگیری میفهمی اندک به کیا میگن!میخواین مخالف ی طرز فکر باشین، باشین؛ چرا فوری تا کم میاریین اسم امریکا و اسرائیل رو میارین؟😂
@Amereo13 September 2025Replying to andبنظرت تعداد سگ ها و کفتارها بیشتر هست یا تعداد گوسفندان؟اگر بگویی سگ ها پس چجوری این جمعیت زیاد گوشت گوسفند مصرف می کنند؟!سطل زباله ها در سطح خیابان زیاد دیده می شوند ...ولی آنچه که گرانبها هست الماس های داخل گاوصندوق هستندپس اینکه چیزی کف خیابان زیاد باشد نشان از باارزش بودن و زیاد بودن نیست
@FA_TI13 September 2025Replying to andچه ربطی داشتاینکه کی ارزش داره کی ارزش نداره رو که شما تعیین نمیکنی مشتی،بحث ما تعداده، اکثریت جامعه مهمن.
@FA_TI13 September 2025Replying to andما نگفتیم کی حقه کی ناحق، نظر اکثریت مهمه.میخواید همه رو بکشید چون فکر میکنین حق باشماس؟نظر شماست.