بنابراین امکان سنجش و قضاوت این موضوع به درستی وجود ندارد. حالا من و شما به عنوان دو شخص حقیقی در مورد تصمیم یک ارگان قانونی در حال گفتگو هستیم و شما به عنوان موافق این تصمیم آنرا قانونی و عادلانه خواندهاید. لطفاً روشنگری کنید که چرا اینطور فکر میکنید؟
