حس می کنم یه شهروند ساده ام که چهل شب، تو خیابون پشت دست مافیا بازی کردم، حس میکنم شهروندی هستم که در شب، شات مافیا شدم😭(اوووف بر این آتش بس و مذاکره ننگین و یار فروشی خطرناک)😭
@fa_am18318 April 2026Replying toعزیزم این نشونه شکست آمریکایی ها و بی آبرویی هاشون در جهانه.ایران هیچ شکستی نخورد بلکه الان همه جهان قدرت ایران رو دیدن وگفتند ما پایان جنگ نداریم.تا وقتی که آمریکا بند بند شروط مارو بپذیره وعملی کنه.. و نیروهای ما هر لحظه دست به ماشه هستند وهرگز به دشمن خبیث اعتماد نمی کنند.
@HajEhsan13708 April 2026Replying to andچقدر ساده ای خواهرکاش دنیا همینجور که شما فکر میکنی کار میکرد
@fa_am18318 April 2026Replying to andپذیرش جامعه را نباید مشروط به پیام رهبر معظم انقلاب کرد، هرچند در بیانیه شورای عالی امنیت ملی، به هماهنگی با ایشان اشاره شده بود. شاید به دلایل حفاظتی، رجوع به ایشان در این شرایط منطقی نباشد..
@HajEhsan13708 April 2026Replying to andandاین پاسخ اون قسمت که در مورد رهبر فرمودیدhttps://virasty.com/tasnim_center/1775621738035881010This post was deleted by the post author.
@fa_am18318 April 2026Replying to andandاگر همین عبور کنترل شده از تنگه هرمز هم توی این دوهفته اعمال شود،به مابقی بندهاهم امیدی هست. والا.از الان تکلیف معلومه.من هم از این اتش بس خوشحال نیستم اما الان درایت ما مهمه.و مطالبه ما
@HajEhsan13708 April 2026Replying to andandشما به جای اینکه مطالبه رو بذاری رو آتش بس بذار رو اینکه چرا به دستور رهبر عمل نشدهزمانی که صبح یه ویراست یک ماه پیش رو بازنشر کرده بی دلیل نیستمتاسفانه ماعادت کردیم تا اون نگه ما هم کاری نمیکنیم، بعضی اوقات به جای پشت سر باید کنار رهبر حرکت کنیم.ایشون برا وحدت نمیاد مستقیم اعلام کنه خیلی مسائل رو
@fa_am18318 April 2026Replying to andandشبکه خبر گفتن اگر این ۱۰شرط پذیرفته نشه رهبری اجازه امضاء نمیدهند. دل من موافق این اتش بس نیست اما به جون همدیگه افتادن گروه های انقلابی هم کار عاقلانه ای نیست
@HajEhsan13708 April 2026Replying to andandاصلا پذیرفته بشهرهبر شهیدمون با برجام مخالف بود چندین بارم تو سخنرانیهاش اشاره کرد ولی وقتی مردم و مسئولین مثلا انقلابی همراهی نکردن رهبر هم دیگه چیزی نگفتو اینکه این نوع مذاکره اگر تلویزیون میگه ما پیروزیم برای طرف پیروز خفته، اون شرط گذاشته که تازه ما عمل کنیم بیاد مذاکرهحداقل شان کشور حفظ بشه
@fa_am18318 April 2026Replying to andandبنظرتون این خدشه دار کردن جایگاه ولایت فقیه نیست؟که داریم ایشون رو بی اختیار جلوه میدیم در اذهان مردم
@fa_am18318 April 2026Replying to andandیعنی مثلا نیروهای نظامی بدون توجه به حرف فرمانده به دفاع و حملاتشون ادامه بدن. واقعا به این سادگی نیست